۷ مزیت پیک موتوری آنلاین برای کسب و کارها

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و به دنبال یک سرویس بصرفه برای ارسال کالا می‌گردید، این مطلب را تا انتها بخوانید و امیدوارم جواب سوال شما همینجا باشد! در این مطلب به شما نشان می‌دهم که استفاده از پیک موتوری آنلاین چطور به کسب و کار شما کمک می‌کند.

یکی از نیازهای اساسی کسب و کارهای آنلاین، داشتن یک سرویس مناسب برای ارسال کالا به مشتریان است. رستوران، فروشگاه آنلاین لباس و حتی اداره‌های دولتی! تمام آنها چندین بسته‌ و نامه دارند که باید در طول روز ارسال شوند. این کسب و کارها معمولا از دو روش برای ارسال کالاهای خود استفاده می‌کنند:

  • استخدام پیک موتوری ثابت
  • استفاده از پیک موتوری آنلاین

البته ارسال کالا فقط محدود به پیک موتوری نمی‌شود. بسیاری از کسب و کارها با سواری و وانت بار محصولات خود را ارسال می‌کنند. اما من برای شما پیک موتوری ثابت و پیک موتوری آنلاین را مقایسه می‌کنم تا کاملا متوجه اصل مطلب بشوید.

چرا پیک موتوری آنلاین از پیک موتوری ثابت بهتر است ؟

حقیقت این است که هر کدام مزیت‌های خودش را دارد. اما چیزی که در سال‌های اخیر کاملا مشخص بوده، آمار هجوم کسب و کارها به سمت پیک موتوری‌های آنلاین است. بیشتر کسب و کارها برای کاهش هزینه‌ ارسال کالا با شرکت‌های ارائه کننده خدمات ارسال آنلاین قرارداد می‌بندند و کارهای ارسال خودشان را برون‌سپاری می‌کنند. اما کاهش هزینه تنها مزیت پیک موتوری آنلاین نیست! من ویژگی‌های پیک موتوری ثابت و پیک موتوری آنلاین را به شما می‌گویم اما تصمیم‌گیری را بر عهده شما می‌گذارم!

۱) هزینه پایین پیک موتوری آنلاین

شاید تصور کنید استخدام پیک موتوری ثابت برای ارسال کالا بصرفه‌تر است و اینطوری پیک موتوری هم همیشه کنار دستتان است! ممکن است پیک موتوری ثابت همیشه کنار شما باشد، اما بگذارید به شما بگویم که حذف کردن هزینه‌های اضافی که برای یک پیک موتوری ثابت می‌پردازید تا چه اندازه در هزینه‌های کسب و کار شما تاثیر دارد!

حذف حقوق ماهانه:

حقوق ماهیانه یک پیک موتوری ثابت معمولا چیزی حدود ۳ میلیون تومان است. حتی اگر پیک شما در یک ماه  فقط یک بسته جابجا کند، شما موظف هستید حقوق او را کامل بپردازید. اما پیک موتوری آنلاین تنها به اندازه جابجایی بسته شما هزینه دریافت می‌کند و شما مجبور نیستید برای ساعات بیکاری پیک موتوری هزینه‌ کنید.

حذف هزینه بیمه:

شما باید برای پیک موتوری ثابت ماهانه حدود ۳۰۰ هزار تومان حق بیمه بپردازید. با استفاده از پیک موتوری آنلاین می‌توانید هزینه بیمه را ذخیره کرده و خرج تبلیغات کنید تا مشتریان بیشتری بدست بیاورید. در ماه ۳۰۰ هزار تومان اصلا مبلغ کمی نیست!

حذف هزینه سنوات:

با استفاده از سرویس ارسال آنلاین، هزینه سنوات برای شما کاملا حذف می‌شود! با استخدام یک نیروی ثابت پیک موتوری، شما باید تا در پایان سال مبلغ ۳ میلیون تومان را به عنوان سنوات بپردازید. تصور کنید در ماه اسفند که بازار در اوج فعالیت قرار دارد، شما می‌توانید این مبلغ را پیش خودتان نگه داشته و خرج مسائل ضروری کنید.

حذف هزینه‌های درمانی:

اگر پیک موتوری خودتان را بیمه نکرده باشید، دعا کنید که خدا به شما رحم کند! در صورتی که پیک موتوری شما تصادف کند و خدای ناکرده آسیبی ببیند، وزارت کار شما را رها نخواهد کرد و شما باید تمام هزینه‌های درمانی او را از جیبتان بپردازید. گرفتاری‌های قانونی بیمه و جریمه سنگین شما هم جای خود دارد.

در بهترین حالت، استخدام یک پیک موتوری ثابت چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان در سال برای شما آب می‌خورد!

الوپیک

۲) سرعت بالای پیک موتوری آنلاین

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیک موتوری آنلاین سرعت بالای ارسال کالا است. با استفاده از سرویس ارسال آنلاین می‌توانید هر تعداد پیک موتوری که نیاز دارید در اختیار داشته باشید و برای هر کدام چندین مقصد تعیین کنید. در این حالت با ثبت یک درخواست، چندین کالا در باکس سفیر الوپیک جا می‌گیرد و او مقصد به مقصد آنها را به مشتریان مختلف تحویل می‌دهد. اگر مشتری VIP الوپیک شوید، درخواست‌های شما نسبت به تمام درخواست‌های دیگر الویت دارد و خیلی زودتر توسط سفیران الوپیک پذیرفته می‌شود!

الوپیک

۳) به سفیر ما اعتماد کنید

یکی از مواردی که می‌تواند مشکل‌ساز شود، اعتماد به پیک موتوری ثابت است. این مشکل معمولا برای کسب و کارهای قدیمی اتفاق نمی‌افتد. چون آنها با یک راننده مشخص سال‌ها کار می‌کنند و کاملا او را می‌شناسند. اما برای کسب و کارهایی که تازه کار خود را شروع کرده‌اند، اعتماد کردن به یک راننده ناشناس کمی مشکل است و ممکن است در آینده هزینه‌بردار شود! در صورت استفاده از سرویس پیک موتوری آنلاین الوپیک طرف قرارداد شما مشخص است و شما می‌توانید هرگونه مشکلی را از طریق پشتیبانان ما به صورت کامل پیگیری کنید.

۴)سفیر ما را آنلاین رصد کنید

با استفاده از سرویس پیک موتوری آنلاین الوپیک نیازی نیست برای مطلع شدن از وضعیت ارسال با راننده تماس بگیرید. شما می‌توانید از طریق کامپیوتر و یا تلفن همراه به صورت آنلاین سفیر ما را روی نقشه رصد کنید و لحظه به لحظه ببینید که او در کدام محدوده قرار دارد:

  • آیا سفیر آن را تحویل گرفته است؟
  • آیا سفیر در مسیر است؟
  • آیا سفیر کالا را تحویل داده است؟
  • و…

در اپلیکیشن الوپیک مراحل ارسال بسته به شما اطلاع‌رسانی می‌شود و شما در جریان تمام اتفاقات هستید. شما می‌توانید با خیال راحت کالای خود را به دست مشتری برسانید و برای او یک تجربه فوق‌العاده بسازید.

 

۵)دقیق‌ترین نقشه کشور

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیک موتوری آنلاین، وجود مبدا و مقصد مشخص روی نقشه است. در سوپراَپ الوپیک از دقیق‌ترین سامانه آدرسیابی و مسیریابیِ پارسی‌مپ استفاده شده است. دقت این نقشه بالای ۹۸% است و تمام معابر قابل رفت و آمد را نشان می‌دهد. نقشه بسیار دقیق و راحت الوپیک یکی از مزیت‌های رقابتی این اپلیکیشن است که سرعت ارسال بسته‌ها را چندین برابر می‌کند.

۶) سفیران متشخص و آموزش‌دیده

سفیران الوپیک در بدو ورود به این شرکت آموزش‌های خاصی را فرا گرفته و مهارت‌های مهمی را کسب می‌کنند که این مهارت‌ها آنها را در بین رانندگان موتور متمایز می‌کند. آنها کار با اپلیکیشن و نقشه را کاملا بلد هستند و سفیران حرفه‌ای ما هم اصلا نیازی به نقشه ندارند! یکی از دلایل سرعت بالای ارسال بسته در الوپیک به دلیل همین مهارت مسیریابی سفیران ما است. سفیران الوپیک انسان‌هایی بسیار محترم هستند و با شما محترمانه برخورد کنند. اگر حرف ما را باور نمی‌کنید داستان غول مرحله آخر را بخوانید!

۷) سفیر کمکی می‌آید!

یکی از امکانات جالب الوپیک سفیر کمکی است! زمانی که از سرویس پیک موتوری آنلاین الوپیک استفاده می‌کنید، اگر برای سفیر در طول مسیر مشکلی پیش بیاید(مثلا موتور او خراب شود) الوپیک به سرعت یک سفیر کمکی می‌فرستد تا بسته را  از او تحویل گرفته و به دست مشتری برساند.

می‌دانستید ما وانت سبک و سنگین هم داریم؟!

ممکن است بسته شما بسیار حساس باشد مانند کیک یا اصلا حجم زیادی داشته باشد مانند یخچال! در این صورت شما نمی‌توانید آن را با پیک موتوری جابجا کنید. ما در الوپیک سرویس سواری‌بار و سرویس وانت بار سبک و سنگین هم داریم. شما می‌توانید‌ بسته‌های حساس یا بزرگ را با سرویس‌های دیگر الوپیک جابجا کنید!

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیبهروز باقری Recent comment authors
newest oldest most voted
بهروز باقری
Guest
بهروز باقری

چندین مورد داشتم که سفیر شما ادعا داشته که نباید بسته رو دم در واحد تحویل بده و تماس گرفته که باید دم در ساختمان تحویل بده و همه هم می گویند که مرکز این رو اعلام کرده. با پشتیبانی هم تماس گرفته می شه می گن که باید باید دم در واحد تحویل بدن … ما آخرش نفهمیدیم کدومش درسته

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

دوست عزیز
بابت تجربه‌ای که داشتین واقعا متاسفیم
اما سفیران ما وظیفه دارند بسته رو جلوی در تحویل بدهند
و پوشیدن لباس فرم هم اجباری نیست
امیدوارم این اتفاق دیگر برای شما تکرار نشود و حس بهتری نسبت به الوپیک داشته باشید

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...