پست پیشتاز چند روزه می‌رسد؟!

اگر برایتان سوال است که پست پیشتاز چند روزه می‌رسد، پس سرعت در ارسال برای شما مساله مهمی است! این مطلب را بخوانید چون هم به شما می‌گوییم که پست پیشتاز چند روزه می‌رسد و هم یک راهکار فوق‌العاده برای پست سریع و صرفه‌جویی در وقت به شما یاد می‌دهیم!

پست پیشتاز چیست؟

پست پیشتاز همان پست سفارشی است که سریع‌تر انجام می‌شود. تمام مراحل پذیرفتن مرسولات، بسته‌بندی، توزیع و ارسال در پست پیشتاز با سرعتی بسیار بالا انجام می‌شود. بسته‌ها و نامه‌های شما با پست پیشتاز در داخل کشور از ۲۴ تا ۷۲ ساعت یعنی ۲ الی ۳ روز بعد از ارسال به مقصد می‌رسند. در صورت ارسال به خارج از کشور نیز بسته‌ها با اولین پرواز به خارج از کشور ارسال شده و تا ۷۲ ساعت بعد از رسیدن به کشور مقصد به دست گیرنده می‌رسد. ارسال با پست پیشتاز برای مراکز استان تا ۴۸ ساعت و برای شهرستان‌ها تا ۷۲ ساعت زمان می‌برد. پست پیشتاز بعد از پست ویژه، سریع‌ترین روش ارسال پستی در ایران است. بسته‌های پیشتاز دارای بیمه عمومی هستند.

تفاوت پست در تهران و شهرستان

اگر بسته خود را با پست پیشتاز از تهران به مراکز استان‌های دیگر ارسال کنید، در مدت ۲۴ ساعت به دست گیرنده می‌رسد. حداکثر زمان تحویل یک مرسوله پیشتاز درون‌شهری به گیرنده ۲۴ ساعت و برای شهرستان‌ها ۴۸ تا ۷۲ ساعت است. البته مدت زمان پست پیشتاز بستگی به این دارد که شما در چه روزی بسته خود را ارسال کرده‌اید. در صورتی که قبل از ساعت ۱۲ ظهر (پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۰)  بسته خود را پست کرده باشید، بسته شما در همان روز ارسال می‌شود. در نظر داشته باشید که در روزهای تعطیل سرویس‌دهی انجام نمی‌شود. برای اطلاع از ساعت کاری اداره پست کلیک کنید.

 

الوپست

بدون مراجعه به دفتر پستی تا ساعت ۲۲ ارسال کنید!

یکی از دلایل مهمی که فرآیند ارسال را طولانی می‌کند، تاخیر در مراجعه شما به دفتر پستی است! این روزها برنامه‌ریزی برای مراجعه به دفتر پستی واقعا سخت است مخصوصا اگر صاحب یک کسب و کار باشید. درست است که مراجعه به دفاتر پستی و ماندن در صف‌های طولانی یک کار زمان‌بر و خسته‌کننده است اما حالا دیگر شما می‌توانید بدون مراجعه به دفتر پستی به هر شهری آنلاین پست کنید. فرقی نمی‌کند در محل کار باشید یا در خانه! تنها کافیست سفارش پستی خود را در سرویس الوپست ثبت کنید. درباره الوپست بیشتر بخوانید!

سرویس الوپست خدمتی جدید با همکاری شرکت ملی پست و الوپیک است که به شما امکان می‌دهد از هرجا که هستید آنلاین پست کنید. با ثبت درخواست در الوپست و وارد کردن اطلاعات گیرنده و فرستنده، نزدیک‌ترین سفیر الوپیک درخواست شما را پذیرفته و پس از تحویل گرفتن بسته شما، آن را به دفتر پستی می‌رساند. پس اگر نیاز دارید بسته خود را به شهر دیگری پست کنید، همین حالا اپلیکیشن الوپیک را نصب کنید و در الوپست درخواست بدهید!

الوپست می‌تواند مزایای ویژه‌‌ای برای شما داشته باشد:

  • امکان رصد آنلاین مراحل ارسال در اپلیکیشن
  • امکان ارسال درخواست زمان‌بندی شده
  • امکان ارسال درخواست تا ساعت ۲۲
  • ارسال مرسوله تا ۳۰ کیلوگرم

سرویس الوپست فعلا فقط در تهران و از طریق اپلیکیشن الوپیک در دسترس است. اگر اپلیکیشن الوپیک شما سرویس الوپست را نمایش نمی‌دهد، فقط کافیست اپلیکیشن خود را بروزرسانی کنید.

الوپیک برای اندروید

الوپیک آیفون

96
دیدگاه ها

avatar
43 Comment threads
53 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
57 Comment authors
مهسا احمدیمهدی جودیغزاله اعتصام نیاپیمانامین Recent comment authors
newest oldest most voted
مهدی جودی
Guest
مهدی جودی

۱۹۷۰۱۹۹۰۹۶۰۰۰۱۱۲۲۰۵۴۳۱۱۷

غزاله اعتصام نیا
Guest
غزاله اعتصام نیا

بسته های ارسالی رو خودتون دوباره بسته بندی میکنید؟
بسته هایی که شکستنی و حساس هستند دچار آسیب نمیشند برای ارسال به شهرستان؟

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

ارسال بسته های شکستنی و حساس از طریق الوپیک ممنوع است.

پیمان
Guest
پیمان

شرکت پست مفت نمی ارزه!
اگر الوپیک لطف کنه و این سرویس رو در همکاری با ترمینال بیهقی راه بندازه، اولا به مقاصد بیشتری می تونه ارسال رو انجام بده! ثانیا حتی اگر تا شب (آخرین سرویس اتوبوس) مرسوله به ترمینال برسه فردا صبحش به دست مصرف کننده می رسه! ثالثا میتونه سرویس پیک مقصد (از ترمینال تا درب منزل) رو خودش به عهده بگیره و سودش براش بیشتره! رابعا ما خیلی از الوپیک متشکر خواهیم بود! سپاس بی کران.

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

وقت بخیر، خیلی ممنون که پیشنهاد و نظرتون رو ثبت کردید.

شقایق
Guest
شقایق

من‌شماره رهگیری ندارم ، واسم ارسال کردن ولی عکسی که گرفته از بسته بارکد روش نیست، نمیتونم پیگیری کنم

شقا
Guest
شقا

چجوری میتونم‌ کد رهگیریو پیگیری کنم???

شقا
Guest
شقا

فروشنده کد رهگیریمو گم کرده

مونا
Guest
مونا

سلام
بستم امروز صبح با پست پیشتاز از شیراز ارسال شده. میخام ببینم فردا میرسه تهران به دستم؟

حقیقی
Guest
حقیقی

سلام دیروز در تاریخ ۲۰/۳/۹۹ این پیام قسمت رهگیری من زده شده کی بستم دستم میرسه و اینکه مشهد رسیده یا خیر؟
نقطه پستی فرستنده : شهر تهران منطقه پستی اداره کل تجزیه و مبادلات تهران
نقطه پستی گیرنده : شهر مشهد منطقه پستی مرکز مبادله مرکزی مشهد
رویداد : ارسال مرسوله به نقطه پستی مقصد

ariya
Guest
ariya

سلام بسته ازتهران برای بندرعباس میفرستادی با پست پیشتاز سال ۹۸سه روز میرسید حالا که سال ۹۹هست بسته بیست روزه میرسه دیگه چیزی بنام سه روزه یا ده روزه نیست نمیدانم بسته ازتهران به بندرعباس با چی میفرستند اگر با الاغ بفرستند اینقدر طول نمیکشه خیلی افتضاحه

سارا
Guest
سارا

ببخشید شماره مرسوله دقیقا چی هست و چند رقمیه من هرچی وارد میکنم برای پیگیری میگه معتبر نیست

NASHENAS
Guest
NASHENAS

۲۰رقمه
شماره مرسوله همون کد رهگیری است

هادی
Guest
هادی

سلام ۲۴ رقمیه که میخوای پست کنی بهت همون لحظه میدن

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...