اعتمادسازی، گام اول همراهی مردم با استارت آپ‌ها

یکی از دلایل رشد استارت آپ‌ها، استفاده درست از ظرفیت بازار، صرفه جویی در زمان، هزینه و اعتمادسازی در میان مشتری‌ها است.

استارت آپ‌ها اگر چه در ابتدا با کسب و کارهای سنتی دچار چالش‌هایی بودند، به دلیل ظرفیت بالای اشتغال و آسان سازی کارها که دستاوردهای چند گانه‌ای داشت، توانستند علاوه بر همراهی مردم، نظر مساعد مسئولان را هم جلب کنند. به طوری که امروز، بسیاری از دستگاه‌های مسئول و نظارتی در حمایت از استارت آپ‌ها فعال شده‌اند و حتی استارت آپ‌ها را مهمترین نیاز برای برون رفت از چالش‌های بزرگی مانند ترافیک، آلودگی هوا و… می‌دانند.

به دلیل همین خدمات و اعتمادی که کسب و کارهای نوین در بین مردم ایجاد کرده‌اند، امروزه واژه استارت آپ برای همه مفهومی آشناست. مردم کلانشهرها بارها و بارها این واژه را شنیده‌اند و این شرکت‌های نوین جای خود را در کلانشهری چون تهران به خوبی باز کرده‌اند.

اعتماد، سرمایه‌ای است که به مرور ایجاد می‌شود و به تدریج افزایش می‌یابد، اما در صورت بروز رفتارهای اشتباه یا زیاده خواهی‌های غیر منطقی و به دور از ضوابط، خیلی زود هم از بین می‌رود.

قطعا برخی اقدامات که با بی‌توجهی به قوانین و چارچوب‌ها، ممکن است در کوتاه مدت باعث افزایش درآمد یا ظرفیت شرکت شود، علاوه بر ایجاد بستری برای بی اخلاقی، موجب زمین خوردن استارت آپ‌ها و بی‌اعتمادی مردم شود.

شرکت «الوپیک» تلاش کرده همواره بر روی اعتماد سازی تمرکز کند و به همین دلیل توانسته از سال ۱۳۹۵ که کار خود را در تهران آغاز کرده، در کمتر از دو سال خود را به عنوان بزرگترین ناوگان ارسال مرسوله در کل کشور مطرح و ۱۰۰هزار نیروی کار در تهران و کلانشهرهای کشور جذب کند، به طوری که شما امروز در هر محله، خیابان و معبری سفیران آبی پوش الوپیک را مشغول به کار می‌بینید.

دیدگاه ها

avatar

لجستیک در تجارت الکترونیک: از سایت شما تا درب منزل مشتریان

تجارت الکترونیک به حدود ۳ برابر فضای لجستیکی بیشتری در مقایسه با فروش سنتی نیاز دارد و همانطور که تجارت الکترونیک همچنان در حال رشد است، به عنوان یک فروشگاه آنلاین باید شبکه‌های توزیع خود را گسترش دهید و از شرکای لجستیکی pl3...

بلاک‌چین و تجزیه تحلیل داده‌ها؛ فناوری‌های محبوب لجستیک در سال ۲۰۲۱

لجستیک در هر زنجیره تأمین نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌کند؛ از این روست که فناوری‌های مربوط به این صنعت می‌تواند نقشی موثر در بهبود عملکرد آن در زنجیره‌های تأمین مختلف داشته باشد. در یادداشت زیر که در   logisticstransportationreview  منتشر شده...