ثبت عکس مرسوله در مقصد، منطقه امن الوپیک برای سفیران

با اضافه شدن ویژگی «تضمین تحویل مرسوله» به نرم‌افزار سفیران الوپیک، از این به بعد شما می‌توانید برای اطمینان بیشتر در مقصد عکس مرسوله را در درخواست ثبت کنید.

ویژگی «تضمین تحویل مرسوله» این امکان را به شما می‌دهد که علاوه بر ثبت عکس مرسوله در مقصد، بعد از قبول درخواست عکس مرسوله را ببینید.

با این ویژگی، مشتری می‌تواند عکس مرسوله‌ای که قصد ارسال آن را دارد در درخواست خود ثبت کند و از شما بخواهد در مقصد نیز عکسی از مرسوله در درخواست ثبت کنید.

به این ترتیب شما پس از قبول درخواست می‌توانید از حجم و ماهیت مرسوله مطلع شوید و در مقصد نیز برای تاکید بیشتر بر تحویل صحیح و سالم مرسوله به گیرنده، از مرسوله عکسی تهیه و در درخواست ثبت کنید. حتی این امکان وجود دارد که به جای امضای گیرنده، فقط عکس مرسوله و نام گیرنده را در زمان اتمام سفر ثبت کنید.

شما سفیران عزیز با استفاده از این ویژگی، امکان بیشتری برای پیگیری‌های آتی را داشته و می‌توانید با اطمینان خاطر به فعالیت خود بپردازید.

در ادامه مراحل دقیق استفاده از این ویژگی را ببینید؛

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....