نحوه انجام “درخواست‌های زمان‌بندی‌شده” (ویژه سفیران)

حتما با درخواست زمان‌بندی‌شده آشنا هستید! این سرویس با یک ویژگی مهم به روز شده و حالا یکی از امکانات محبوب الوپیک است! انجام درخواست‌های زمان‌بندی‌شده برای شما چند مزیت ویژه دارد. با ما همراه باشید تا با این مزیت‌ها و نحوه انجام درخواست‌های زمان‌بندی‌شده، آشنا شویم.

درخواست “زمان‌بندی‌شده” چیست؟

درخواست زمان‌بندی‌شده (Reserved orders) خدمتی جدید از الوپیک است که ممکن است با آن آشنا بوده باشید. در گذشته ارسال درخواست زمان‌بندی‌شده به این معنا بود که مشتری به طور مثال برای فردا، ساعت ۱۴ نیاز به پیک داشت و از چند روز قبل، در الوپیک درخواست ثبت می‌کرد. روز بعد، راس ساعت ۱۴ درخواست او برای الوپیک ارسال شده و  الوپیک برای سفیر مورد نظر جستجو می‌کرد. ثبت درخواست زمان‌بندی‌شده در گذشته به معنای اطمینان از انجام درخواست نبود و ممکن بود در زمان ارسال درخواست، سفیر درخواست او را به علت شرایط جوی، مسافت و… نپذیرد.

اما حالا درخواست زمان‌بندی‌شده بسیار مطمئن‌تر از قبل است! حالا دیگر با ارسال درخواست زمان‌بندی‌شده، در صورت پذیرش از طرف سفیر، مشتری می‌تواند اطمینان داشته باشد که درخواست او رزرو شده و همچنین می‌تواند اطلاعات سفیر را در اپلیکیشن الوپیک مشاهده کند.

مزایای انجام درخواست زمان‌بندی‌شده برای سفیران

همان‌طور که گفتیم، انجام درخواست زمان‌بندی‌شده برای شما سفیران عزیز چند مزیت ویژه دارد. با ما همراه باشید تا این مزیت‌ها را با شما در میان بگذاریم:

برنامه‌ریزی برای روزهای آینده: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این درخواست، مدیریت زمان است. شما سفیران عزیز می‌توانید با انتخاب درخواست‌های مناسب، برای روزهای آینده برنامه‌ریزی کرده و زمان خود را مدیریت کنید.

محاسبه درآمد برای روز بعد: اطلاعات درخواست‌های زمان‌بندی‌شده که توسط شما پذیرفته می‌شوند، در اپلیکیشن ثبت می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به آنها، تخمین بسیار دقیقی از میزان درآمد خود در روزهای مشخص داشته باشید. 

انتخاب درخواست مناسب برای شروع یا پایان کار در روز: شما سفیران عزیز می‌توانید هنگام شروع کار و ترک منزل، یک درخواست هم‌مسیر برای مقصد خود پیدا کنید و با یک تیر دو نشان بزنید! همچنین در زمان بازگشت نیز می‌توانید یک درخواست که مقصد آن در نزدیکی منزل شماست را از قبل انتخاب کرده و دست خالی بازنگردید.

نحوه انجام درخواست زمان‌بندی‌شده

شما سفیران گرامی از این به بعد در نسخه جدید نرم‌افزار سفیران الوپیک، در صفحه خانه به جای گزینه مجموع امتیازات، گزینه “رزرو درخواست‌ها” را مشاهده می‌کنید. شما با مراجعه به این بخش می‌توانید درخواست‌های مناسب خود را انتخاب کنید. در صورت پذیرش یک درخواست زمان‌بندی‌شده و تمایل به انجام آن، شما باید گزینه “شروع  درخواست” را انتخاب نموده و به سمت مبدا حرکت کنید. سایر مراحل انجام درخواست دقیقا مانند قبل خواهد بود.

از نیم ساعت قبل از زمان آغاز درخواست زمان‌بندی‌شده، امکان انجام آن وجود دارد و شما باید دقیقا در زمان شروع درخواست، در محل سفارش‌دهنده حضور داشته باشید. درخواست تا ۱ دقیقه بعد از زدن گزینه “شروع درخواست” به سفیر نمایش داده خواهد شد و به محض اینکه یک دقیقه گذشت و درخواست شروع نشد، سفارش برای این سفیر لغو شده و جریمه از حساب کاربری او کسر خواهد شد. در این حالت، درخواست برای سفیران دیگر ارسال خواهد شد.

شما سفیران عزیز می‌توانید سفارش‌های زمان‌بندی‌شده خود را بر اساس روز، زمان و لوکیشن فیلتر کرده تا درخواست‌های مناسب‌تری دریافت کنید.

این درخواست جریمه هم دارد؟

درصورت پذیرش درخواست زمان‌بندی‌شده، سفیر می‌تواند تا ۱ ساعت قبل از زمان شروع درخواست، بدون پرداخت هیچگونه جریمه‌ای آن لغو کند. ولی در صورتی که لغو در بازه زمانی یک ساعت قبل از زمان شروع درخواست باشد، سفیر مبلغ ۵۰۰۰ تومان جریمه خواهد شد و این مبلغ از حساب کاربری او کسر می‌شود.

 

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....