سفیر الوپیک بعد از تصادف باید چیکار کنه؟

امیدواریم هرگز در معرض سوانح و تصادف قرار نگیرین اما احتمال وقوع سانحه همیشه در سفرهای شهری و بین شهری وجود داره. سانحه همیشه در کمینه و باید همه مراقب باشیم تا احتمال وقوعش رو به حداقل برسونیم اما اگر سانحه رخ داد، باید بتونیم اون رو به بهترین نحو مدیریت کنیم.

حالا شما سفیر الوپیک اگر حین بردن مرسولات دچار سانحه و تصادف شدید – که امیدواریم هرگز این اتفاق نیفته- باید چند کار رو انجام بدین که در ادامه با هم اونا رو مرور می‌کنیم:

سفیر عزیز پیش از هرچیز بعد از تصادف، اول باید با اورژانس تماس بگیرید. حفظ سلامت شما در اولویت قرار داره.

دومین اقدامی که باید فوری انجام بدین، تماس با پشتیبانی الوپیکه تا پشتیبانی به کمک شما بیاد و اگر لازمه با اورژانس و پلیس تماس بگیره و شما رو در اون شرایط همراهی کنه. پشتیبانی الوپیک بعد از مطلع کردن اورژانس و پلیس، با گیرنده‌ی مرسوله تماس می‌گیره تا نگرانی بابت تأخیر در تحویل مرسوله وجود نداشته باشه. همین‌طور همکاران ما با شماره دوستان و آشنایان شما که در لحظه ثبت نام شماره‌شونو در اختیار الوپیک گذاشته بودین تماس می‌گیرن تا بستگان شما رو در جریان سانحه قرار بدن. در آخر هم براتون سفیر کمکی ارسال می‌شه تا مرسوله رو به مشتری در مقصد برسونن.

بعد از تماس با پشتیبانی حتما با پلیس هم تماس بگیرین تا گزارش وضعیت یا همون کروکی رو بهتون بدن، کروکی‌داشتن از لحظه تصادف ضروریه، تا اگر مشتری گفت چرا مرسوله دیر به دست من رسید، مستنداتی برای پاسخگویی به مشتری وجود داشته باشه.

اگر شرایط خیلی حاد بود، حتما حتما با آمبولانس اورژانس به بیمارستان مراجعه کنید تا امکان پوشش‌دهی هزینه‌های درمان شما وجود داشته باشه.

اما اگر همراه با مسافر تصادف کردید حتما مراحلی که گفتیم رو طی کنید تا هزینه‌های درمان مسافر شما هم پوشش داده بشه. در این صورت یا شما مقصر هستید و یا مقصر نیستید! اگر مقصر نباشید که فرد مقصر هزینه درمان شما و مسافر رو با بیمه شخص ثالث پوشش میده. اگر هم مقصر باشید که هزینه‌ها رو بیمه شخص ثالث خودتون پوشش می‌ده. ور در آخر یادتون نره برای امنیت خودتون حتما کلاه ایمنی و برای امنیت مرسولات حتما از باکس استفاده کنین.

ویدیوی آموزش سفیران برای لحظه تصادف رو هم میتونین اینجا تماشا کنین.

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....