نحوه‌ی بزرگنمایی فونت در برنامه‌ی سفیران

اندازه‌ی فونت گوشی‌های موبایل همیشه مناسب نیست! گاهی ممکن است به دلیل نگاه کردن زیاد به نمایشگر موبایل، چشم ما خسته شده و نیاز باشد که فونت‌ها کمی درشت‌تر باشند. همچنین کم یا زیاد بودن نور محیط ممکن است در راحتی ما برای خواندن نوشته‌ها تاثیر بگذارد. البته بالا رفتن سن هم یکی از دلایل مهم در کاهش سطح بینایی است. در هر صورت گاهی نیاز داریم که اندازه‌ی فونت موبایل را بیشتر کنیم تا کار کردن با آن راحت‌تر باشد.

تغییر فونت نوشته‌ها در دستگاه‌های اندرویدی

با اینکه مراحل تغییر فونت در اکثر گوشی‌های اندوریدی یکسان است اما ممکن است تفاوت‌های کوچکی در منوی گوشی وجود داشته باشد.
برای مثال اگر گوشی‌ موبایل سامسونگ داشته باشید باید ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی (setting) بروید. سپس قسمت صفحه نمایش (Display) و در نهایت فونت و بزرگ‌نمایی صفحه نمایش (Font size & style).

برای گوشی‌های هواوی یا شیائومی هم باید ابتدا به تنظیمات گوشی (setting) بروید. سپس نمایشگر (Display) و در نهایت اندازه‌ی فونت (Font Size).

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....