نوع تفکر مدیران موفق در رشد استارتاپ ها

به نقل از وبسایت evand.com 

یک رویداد بسیار مهم در حوزه استارتاپی

برای اولین بار با کارآفرین عزیز و بزرگ کشورمون خالق استارتاپ “الوپیک” جناب آقای مهدی نایبی به گفتگو خواهیم نشست.

بهترین مسیر برای آموختن موفقیت الگوبرداری کردن است از نوع تفکر، مدل ذهنی، نحوه مدیریت بحران ها و نگهداشتن نگرش مثبت مدیرانی که توانسته اند در اوج لحظاتی که دیگران عقب نشینی میکنند ایستادگی کنند و با فراز و نشیب ها بجنگند و برقصند و لذت ببرند.

همه انسانها به دنبال هدفمند شدن و ساختن آینده ای زیبا هستند، اما چرا فقط معدودی از انسانها می توانند آن را خلق کنند؟!

آموختن از اساتید بزرگ جهان راهی است بسیار عالی، اما کسانی که در این مرز و بوم با همه ی محدودیت ها، فرصت ها و تهدیدها توانسته اند کار بزرگی انجام دهند ستودنی است.

دقیقاً در این رویداد چه می گذرد؟

این رویداد فضایی است برای نزدیک شدن افکار و احساسات مدیران، کارآفرینان و همه کسانی که فکرهای بزرگ در سر دارند و می خواهند روزی پای در عرصه کسب و کاری نوپا گذارند.

در این رویداد به نقاطی از عملکرد مدیران موفق خواهیم پرداخت که شاید در کتاب ها، سمینارها و دوره های مربوط به مدیریت کمتر به آنها پرداخته شده باشد.

این جلسه به صورت تعاملی خواهد بود، در نیمه اول از تجربیات جناب نایبی خواهیم شنید و در ادامه با طرح سوالات از سمت شما عزیزان با ایشان به گفتگو خواهیم کرد.

دیدگاه ها

avatar

لجستیک در تجارت الکترونیک: از سایت شما تا درب منزل مشتریان

تجارت الکترونیک به حدود ۳ برابر فضای لجستیکی بیشتری در مقایسه با فروش سنتی نیاز دارد و همانطور که تجارت الکترونیک همچنان در حال رشد است، به عنوان یک فروشگاه آنلاین باید شبکه‌های توزیع خود را گسترش دهید و از شرکای لجستیکی pl3...

بلاک‌چین و تجزیه تحلیل داده‌ها؛ فناوری‌های محبوب لجستیک در سال ۲۰۲۱

لجستیک در هر زنجیره تأمین نقشی بسیار حیاتی ایفا می‌کند؛ از این روست که فناوری‌های مربوط به این صنعت می‌تواند نقشی موثر در بهبود عملکرد آن در زنجیره‌های تأمین مختلف داشته باشد. در یادداشت زیر که در   logisticstransportationreview  منتشر شده...