همه‌چیز درباره معطلی وانت

موضوع مدت زمان معطلی وانت در سفرهای الووانت، یکی از موضوعاتی است که همیشه برای سفیران و مشتریان این سرویس در الوپیک ایجاد سوال می‌کند.

نکته بسیار مهمی که باید آن را هم مشتریان سرویس الووانت الوپیک و هم سفیران بدانند این است که راننده در مبدا و مقصد هریک بیست دقیقه معطلی مجاز دارد و توقف بیشتر از این در مبدأ یا مقصد باید به عنوان زمان معطلی محاسبه شود. برای راننده ۲۰ دقیقه در مبدا و ۲۰ دقیقه در مقصد بابت بارگیری یا تخلیه بار مجاز است و هزینه‌ای بابت معطلی او تا بیست دقیقه در مبدا و مقصد محاسبه نمی‌شود.

محاسبه زمان معطلی

زمان معطلی سفیران وانت چه طور محاسبه می‌شود؟ معطلی در مبدا از لحظه‌ای محاسبه می‌شود که راننده به مبدا می‌رسد و مرسوله را دریافت می‌کند و معطلی در مقصد از لحظه‌ای محاسبه می‌شود که سفیر به مقصد می‌رسد تا زمانی که از تحویل‌گیرنده امضا می‌گیرد.

هزینه معطلی

اگر معطلی سفیران بیش از ۲۰ دقیقه باشد، برای سفیران وانت سبک به ازای هر ساعت ۴۲ هزارتومان و برای سفیران وانت سنگین به ازای هر ساعت ۶۰هزار تومان محاسبه می‌شود.

ثبت معطلی

معطلی باید توسط مشتری قبل از پایان سفر در بخش «جزییات سفر» ثبت شود. اما اگر قبل از ثبت معطلی پایان سفر زده شد، با پشتیبانی تماس حاصل کنید تا معطلی توسط پشتیبانی محاسبه شده و مبلغ آن اعمال شود.

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....