تب دوباره جام حذفی سفیران موتور سوار: سفر کنید و برنده شوید

آماده شروع یک مسابقه حذفی دیگر با جایزه ۱۰ میلیون تومانی هستید؟ شرایط این جام هم مانند دوره گذشته است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنلاین و گوش به زنگ باشید و سفر کنید!

به دلیل استقبال شما سفیران عزیز و هم‌زمان با روزهای پایانی سال، دور دوم مسابقات جام حذفی برگزار خواهد شد. این مسابقه از روز شنبه ۲۱ اسفند شروع می‌شود و به مدت ۵ روز یعنی تا چهارشنبه ۲۵‍ام ادامه دارد.

آغاز نه چندان دشوار در روز اول مسابقه

در اولین روز مسابقه یعنی شنبه ۲۱ اسفند، همه شما سفیران موتور سوار می‌توانید حضور داشته باشید. فقط باید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب، حداقل ۸ درخواست موفق داشته باشید تا وارد مرحله بعدی مسابقه شوید.

در روز دوم مسابقه تقابل مهیجی خواهید داشت

اگر جزو سفیرانی باشید که روز گذشته ۸ درخواست موفق را انجام داده‌اند، ساعت ۸ صبح یکشنبه منتظر پیامک ما باشید. در این پیامک، قوانین روز دوم مسابقه برای شما ارسال می‌شود.

ماراتن رقابت در روز سوم، سخت‌تر می‌شود

روز دوم مسابقه چطور بود؟ اگر از مرحله دوم هم با موفقیت عبور کرده‌اید، مانند مرحله گذشته، ساعت ۸ صبح دوشنبه، پیامکی دریافت می‌کنید که شرایط بازی در روز سوم را به شما اعلام خواهد کرد.

جدال مدعیان در روز چهارم برای فینالیست شدن

روز سوم مسابقه را هم با موفقیت طی کردید؟ به شما تبریک می‌گوییم! شما وارد روز چهارم و مرحله حساس مسابقه می‌شوید. روزی که رقابت سخت و تنگاتنگ است.

اگر هم جزو سفیرانی باشید که روز گذشته از دور رقابت‌ها حذف شده‌اند، به شما خدا قوت می‌گوییم؛ اما خیالتان راحت باشد چون دست خالی از مسابقه خارج نمی‌شوید و مبلغی به عنوان جایزه به شما تعلق خواهد گرفت.

روز پنجم و فینال سرنوشت‌ساز برای تصاحب جام و جایزه نهایی

چهارشنبه ۲۵‍ام اسفند، فینال مسابقه است. فینالیست‌های عزیز به شما تبریک می‌گوییم. نگران بردن جام هم نباشید چون در هر صورت جایزه‌ای را خواهید برد؛ اما سفیران قهرمان و برنده جام، ۱۰ میلیون جایزه نهایی مسابقه را از آنِ خود خواهند کرد.

قوانین این مسابقه هیجان‌انگیز

۱- همه سفیران موتورسوار مجاز به شرکت در مسابقه هستند؛ ولی برای حضور باید از روز اول در بازی شرکت کنید. در غیر این صورت، امکان ورود به مسابقه در روزهای بعدی را نخواهید داشت.

۲- اگر نتوانید در یکی از مراحل بازی شرکت کنید، متاسفانه از دور مسابقه حذف خواهید شد.

۳- همه مراحل مسابقه با کیفیت عملکرد شما در حین انجام سفر، رابطه مستقیم دارد. بنابراین اگر درخواستی تقلبی ثبت شود؛ در کمال تاسف از دور بازی‌ها کنار گذاشته می‌شوید.

۴- هر روز ساعت ۸ صبح گوش به زنگ پیامک الوپیک باشید تا از شرایط بازی باخبر شوید.

۵- فرصت شرکت در هر مرحله از مسابقه، ۸ صبح تا ۱۰ شب است.

۶- جایزه نهایی ۱۰ میلیون تومانی، بین همه برندگان، تقسیم می‌شود.

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....