جام حذفی سفیران موتورسوار: سفر کنید و برنده شوید

چه احساسی خواهید داشت اگر در هفته پیش رو یک جایزه هیجان‌انگیز برنده شوید؟ شرایط دریافت جایزه ساده است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوش به زنگ باشید و سفر کنید!

الوپیک برای شما سفیران موتورسوار عزیز در هفته پیش رو یعنی از روز شنبه ۱۳‌ام آذر تا چهارشنبه ۱۷ آذر یک مسابقه حذفی جذاب برگزار می‌کند. آماده این مسابقه ۱۰ میلیون تومانی هستید؟

مرحله اول: همه شما سفیران موتورسوار می‌توانید در مسابقه شرکت کنید

روز شنبه ۱۳ آذر اولین روز مسابقه است. مسابقه ساده‌ست، نگران نباشید. در این روز شما باید از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب حداقل ۶ درخواست موفق داشته باشید.

سفیران برنده، وارد مرحله بعدی مسابقه خواهند شد.

مرحله دوم: روز مهیجی در پیش است

اگر جزو سفیرانی باشید که روز گذشته حداقل ۶ درخواست موفق انجام داده باشید، ساعت ۸ صبح یکشنبه، یک پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

در این پیامک، شرایط روز دوم مسابقه به شما اعلام می‌شود.

مرحله سوم: رقابت سخت‌تر می‌شود

مثل مرحله قبل، اگر جزو سفیرانی باشید که مرحله دوم را هم با موفقیت گذرانده‌اید؛ ساعت ۸ صبح دوشنبه، پیامکی دریافت می‌کنید که شرایط بازی در روز سوم را اعلام خواهد کرد.

مرحله چهارم: گوی رقابت را از سفیران دیگر بربایید!

سه شنبه جزو روز نفسگیر مسابقه است، بازی سخت‌تر و رقابت تنگاتنگ می‌شود؛ اما خوبی این مرحله به این است که دست خالی از مسابقه خارج نمی‌شوید و در صورت حذف شدن، مبلغی را به عنوان جایزه خواهید برد.

مرحله پنجم: یک ال‌کلاسیکوی جذاب

چهارشنبه  17‍ام آذر، روز نهایی مسابقه است. به شما تبریک می‌گوییم که جزو سفیران فینالیست هستید. خیالتان راحت باشد چه برنده جام شوید یا نتوانید جام را ببرید، به شما جایزه‌ای تعلق خواهد گرفت.

اما سفیران قهرمان و برنده جام، ۱۰ میلیون جایزه نهایی این مسابقه را از آنِ خود خواهند کرد.

این تقابل جذاب و مهیج، قوانینی هم دارد

۱- همه سفیران موتورسوار مجاز به شرکت در مسابقه هستند؛ ولی برای حضور باید از روز اول در بازی شرکت کنید. در غیر این صورت، امکان ورود به مسابقه در روزهای بعدی را نخواهید داشت.

۲- اگر نتوانید در یکی از مراحل بازی شرکت کنید، متاسفانه از دور مسابقه حذف خواهید شد.

۳- همه مراحل مسابقه با کیفیت عملکرد شما در حین انجام سفر، رابطه مستقیم دارد. بنابراین اگر درخواستی تقلبی ثبت شود؛ در کمال تاسف از دور بازی‌ها کنار گذاشته می‌شوید.

۴- هر روز ساعت ۸ صبح گوش به زنگ پیامک الوپیک باشید تا از شرایط بازی باخبر شوید.

۵- فرصت شرکت در هر مرحله از مسابقه، ۸ صبح تا ۱۰ شب است.

۶- جایزه نهایی ۱۰ میلیون تومانی، بین همه برندگان، تقسیم می‌شود.

دیدگاه ها

avatar

نگاهی به وانت ال ۹۰ از تمام زوایا

بازار خودروهای باربری شهری یا پیکاپ کاملا با بازار خودروهای سواری متفاوت است. وانت‌ها کاربرد تجاری دارند و هیچکس برای استفاده شخصی وانت نمی‌خرد. خرید وانت نوعی سرمایه‌گذاری در کسب‌وکار به حساب می‌آید و باید درباره آن حساب‌شده تصمیم بگیرید....

بررسی همه‌جانبه وانت کارا

بازار خودروهای باری کوچک در ایران بازار عجیبی است. اکثر خودروهای موجود در این بازار مشخصات مشابهی دارند و رقابت معنای چندان دقیقی ندارد. با این حال تفاوت‌ها در مشخصات، تجربه استفاده و البته قیمت باعث شده انتخاب سخت شود....