امکان بهینه‌سازی مسیر برای درخواست‌های چندمقصده فراهم شد!

الوپیک امکان بهینه‌سازی درخواست‌های چند مقصده را برای شما فراهم کرد! از حالا به بعد می‌توانید برای درخواست‌های چند مقصدۀ خود از امکان بهینه‌سازی مسیر استفاده کرده و در زمان و هزینه خود، صرفه جویی کنید. امکان بهینه سازی مسیر فعلا برای مشتریان API فراهم است و به زودی این امکان برای مشتریان برنز، نقره‌ای و طلایی نیز فراهم خواهد شد.

ارسال درخواست چندمقصده در سرویس API به این صورت است که شما با ثبت یک درخواست برای پیک، چندین مقصد تعیین می‌کنید و از پیک می‌خواهید که مرسوله‌های شما را به مشتریان مختلف تحویل بدهد. در این حالت شما یک مبدا اولیه دارید که لوکیشن خودتان است و یک مقصد نهایی که آخرین مشتری است و در این میان ممکن است چند مقصد دیگر نیز وجود داشته باشد. قرار است الوپیک در این مطلب امکان ویژۀ بهینه‌سازی مسیر را به شما معرفی کند تا بتوانید با استفاده از آن، از بهترین مسیریابی بهره‌مند شوید و در هزینه‌های ارسال خود نیز صرفه‌جویی کنید!

امکان بهینه‌سازی مسیر چگونه کار می‌کند؟

فرض کنیم که شما یک فروشنده قطعات یدکی در خیابان وزرا هستید و می‌خواهید با ثبت یک درخواست پیک موتوری، قطعات خود را به ۵ مقصد مختلف ارسال کنید. در گذشته اگر شما هنگام ثبت درخواست، مقصدهای خود را بدون توجه به فاصله و بدون ترتیب انتخاب می‌کردید، مجبور بودید هزینه بیشتری برای ارسال محصولات خود بپردازید زیرا پیکِ شما مجبور بود طبق تعیین مسیر شما، مسافت بیشتری را طی کند. به همین دلیل بیشتر کاربران API به صورت دستی مقصدها را به ترتیب مسافت وارد می‌کردند. در تصویر زیر تفاوت انتخاب مقصد به صورت درست و نادرست را نشان داده‌ایم.

 

الوپیک

چطور از امکان بهینه‌سازی مسیر استفاده کنیم؟

برای استفاده از این امکان کافیست در هنگام فراخوانی وب‌سرویس محاسبه قیمت درخواست (/orders/price/calc)، پارامتر “optimize: true” را ارسال کنید. با ارسال کردن این پارامتر، دیگر نیاز نیست زمان خود را برای مرتب کردن مقصدها به صورت دستی، اختصاص دهید. از این به بعد الوپیک به صورت هوشمند مقصدهای شما را مرتب کرده و بهترین قیمت و بهترین مسیر را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه مستندات الوپیک مراجعه کنید.

 

الوپیک

نیاز به سرویس API دارید؟!

سرویس API الوپیک به راحتی این امکان را به شما می‌دهد که درخواست‌های خود را از فروشگاه و پلتفرم آنلاین خود، مستقیما در الوپیک ثبت کنید. اگر تمایل دارید از سرویس API استفاده کنید، کافیست همین حالا درخواست API بدهید! تیم فروش الوپیک نیز همیشه برای مشاوره رایگان به شما، آماده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۴۱۵۸۱۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرید و با واحد فروش الوپیک صحبت کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...