آشنایی با بنیان گذار الوپیک در رویداد بانی

 Startup Grind تهران یک کار گروهی بود که با همراهی تمام اعضای تیم و مخاطبانش، توانست ۱۶ برنامه را برگزار کند. در این رویدادها افرادی که در واقع بانی ایجاد یک کسب و کار و ارزش آفرین محسوب می‌شدند، از فراز و فرودهای راه گفتند و تجربه خود را با ما شریک شدند.

مهدی نایبی، بنیان گذار و مدیرعامل الوپیک، اولین و بزرگترین اپلیکیشن درخواست پیک موتوری در تهران می باشد.
وی فارغ التحصیل رشته اقتصاد و مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه پاریس، پس از موفقیت استارتاپ خود در لندن تصمیم به راه اندازی الوپیک در ایران گرفته و به کشور خود بازگشته است.

از دیگر تجربیات ایشان میتوان به فعالیت در بانک های deutsche bank /Merril lynch اشاره نمود.

در حال حاضر مجموعه الوپیک با پیشی گرفتن از رقبا در بهترین مسیر قرار گرفته و این موفقیت با تدابیر موسس الوپیک و تلاش کارکنان این مجموعه میسر گردیده است.

شما مشترکین عزیز می توانید با تهیه بلیط از لینک ذیل در این رویداد علمی شرکت نموده و ضمن آشنایی نزدیک با مدیرعامل مجموعه الوپیک از تجربیات تجاری وی استفاده نمایید.

خرید بلیط و ثبت نام در رویداد

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...