الوتاکسی، ارزان ترین تاکسی آنلاین

حتما با عبارت «تاکسی اینترنتی» آشنا هستید. اولین تاکسی‌ اینترنتی، «اوبر» کار خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرد و به سرعت مسیر پیشرفت را درنوردید. به‌طوری که طی تنها سه سال در بیش از ۶۰ شهر در شش قارۀ جهان گسترش یافت. حمل‌ و نقل اینترنتی به سرعت به بخشی از زندگی روزمره افراد تبدیل شد و طبیعتا با گذشت زمان، افراد دیگری در سراسر جهان از این ایده بهره گرفتند و در شهر و کشور خود تصمیم به بومی‌سازی آن گرفتند. در ایران هم این ایده پیش‌تر توسط برخی شرکت‌‌ها در بوتۀ آزمایش قرار گرفته است.
الوتاکسی محصول شرکت الوپیک، ارزان‌ترین تاکسی آنلاین سرویس نام‌آشنای شرکت الوپیک است که با استفاده از آن شما قادر هستید تا برای جا‌به‌جایی مسافر، خودرو یا موتورسیکلت سفارش دهید.
پلتفرم قوی شرکت الوپیک، به همراه تیم ما برای سنجش، جذب و سرویس‌دهی به سفیران آمادگی کامل دارد و هم‌اکنون در شش شهر کشور مشغول فعالیت است. بنابراین شما در ۴ شهر تهران، شیراز، کرج و مشهد می‌توانید از الوپیک استفاده کنید. اما مزایای الوتاکسی چیست؟

الوتاکسی؛ ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی کشور
الوتاکسی ارزان‌ترین تاکسی اینترنتی کشور است و به همین دلیل بسیار مقرون به‌صرفه به حساب می‌آید. با الوتاکسی شما می‌توانید به هر مقصد با کم‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفر کنید. در حال حاضر و انتشار نسخۀ جدید اپلیکیشن الوپیک و تبدیل آن به سوپر اپ، برای مشتریان الوتاکسی چه در نسخۀ اندروید و چه در نسخۀ iOS، ۴۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

“الوتاکسی، سفری با کیفیت و مقرون به صرفه”

الوتاکسی، در آستانۀ سال جدید همراه شماست
هر سال نزدیک عید، خیابان‌ها پر از ازدحام و شلوغی می‌شوند. تردد و رفت‌و‌آمد هم در چنین فضایی کار سخت و دشواری به‌نظر می‌رسد اما الوتاکسی با تخفیف شگفت انگیز ۴۰ درصدی در کنار شماست تا هم به راحتی به خریدهای عید برسید و هم از هزینه‌هایتان کم کنید. پس وقت را تلف نکنید و برای گشت‌و‌گذار در شهر به الوتاکسی اعتماد کنید.

الوپیک، شرکتی که براساس تقاضا سرویس‌دهی می‌کند
الوپیک شرکتی است که با الگوی “ “Go Jek و بر اساس تقاضا –On Demand- به سرویس‌دهی می‌پردازد، با توجه به نیاز مشتریان خدمات جدید خود را ارائه می‌کند. در همین راستا، «الوتاکسی» محصول جدید این شرکت است که پس از خدمات پیک‌آنلاین، تاکسی‌موتور، وانت‌بار و سواری‌بار به بازار ارائه شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

هرآنچه از حمل‌ونقل اینترنتی نیاز دارید
تلاش ما این است که تمام نیازهای شما را از حمل‌ونقل اینترنتی –و به‌زودی در تمامی زمینه‌ها- برطرف نماییم تا درآیندۀ نزدیک شما قادر باشید با تنها یک اپلیکیشن روی گوشی موبایل خود، چندین سرویس مختلف را دریافت نمایید. بنابراین در آینده هرآنچه را که در حوزۀ حمل‌ونقل – و بیشتر- بخواهید، در اپلیکیشن الوپیک همراه خواهید داشت.

دانلود سوپر اپ الوپیک


تاکسی اینترنتی الوپیک الوتاکسی– مانند دیگر خدمات این شرکت از امکانات ویژۀ الوپیک برخوردار است. امکاناتی چون: تکرار یک درخواست، درخواست به مقاصد مختلف و غیره…
بنابراین شما در هنگام ثبت درخواست اطمینان خواهید داشت که لازم نیست یک درخواست روزانه را بارها و بارها ثبت کنید یا برای ثبت چندین درخواست، بارها یک فرآیند را تکرار کنید.
کافی است تنها نرم‌افزار الوپیک را روی تلفن همراه خود نصب داشته باشید تا به راحتی برای تردد، درخواست تاکسی‌موتور یا خودرو بدهید.

چطور سفیر الوپیک باشیم؟
برای ثبت نام به عنوان سفیر الوتاکسی، به دفاتر ثبت‌نام الوپیک مراجعه نمایید یا برای اخذ اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۴۱۵۸۱۰۰۰-۰۲۱  تماس بگیرید.

  • دفتر امور سفیران:  تهران، خیابان کریمخان، نبش خیابان ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، طبقه دوم
  • علی کمندانی ۰۹۳۸۵۰۴۵۷۶۹: میدان فاطمی، تقاطع ولیعصر فاطمی، جنب آموزشگاه سفیر
  • مسعود صفاری برزی ۰۹۰۲۱۱۱۲۸۶۷ : بزرگراه امام علی، بین خیابان دماوند و خیابان پیروزی، خیابان صفا، تقاطع خیابان منتظری
  • مجید بابارضایی کاشانی ۰۹۱۰۸۵۵۴۳۵۵: نازی آباد، رجایی،میدان بهشت،جنب اداره گاز
  • شهباز عقابی۰۹۳۳۳۰۸۶۶۱۰ : اتوبان صدر ، قیطریه ،بلوار قیطریه جنب پارک قیطریه رو به روی بانک آینده
  • علی رضا کربلایی۰۹۳۷۴۹۵۰۶۷۵ : اتوبان فتح، بلوار خلیج فارس ،خیابان هلال احمر ،ستاد ترخیص موتور سیکلت و تعویض پلاک موتور خلیج
  • میثم کلهر۰۹۲۱۳۶۱۷۸۸۱ : شهرک مشریه خ بوعلی خ سازمان آب جنب آتش نشان

1
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
حکیمه مراغه چیان Recent comment authors
newest oldest most voted
حکیمه مراغه چیان
Guest
حکیمه مراغه چیان

یه تاکسی میخواستم

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...