بهترین برند های موتور سیکلت از نگاه الوپیک

بهترین برند های موتور سیکلت را با ما بشناسید! ما همیشه در زمان انتخاب هر چیزی سعی می‌کنیم نیم‌نگاهی هم به بهترین برندها داشته باشیم. اما زمانی که پای خرید موتور سیکلت وسط باشد، خیلی بیشتر نیاز داریم تا بهترین برند های موتور سیکلت را بشناسیم. چون اگر موتور سیکلت کیفیت لازم را نداشته باشد، حسابی خطر آفرین می‌شود! با الوپیک همراه باشید چون می‌خواهیم ۱۰ تا از بهترین برندهای موتور سیکلت را به شما معرفی کنیم.

آیلار رزاقی

هارلی دیویدسون (Harley Davidson)

هیچ لیستی بدون حضور این غول آمریکایی کامل نمی‌شود! هارلی دیویدسون یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برند های موتور سیکلت در جهان است که کار خود را با ساخت دوچرخه‌های موتوردار آغاز کرد. این برند، نمادین‌ترین برند تولید موتور سیکلت‌ است و مردم بسیاری در سراسر جهان با آن خاطره دارند. هارلی برای هر سلیقه‌ای یک موتور سیکلت دارد! واقعا که این کمپانی داستانی پر فراز و نشیب دارد و بارها مرگ را به چشم دیده است! اگر می‌خواهید درباره این هیولای بادی بیلدینگی بیشتر بدانید، اصلا و ابدا مقاله‌ی جذاب هارلی دیویدسون؛ پسر بد آمریکا را از دست ندهید! شاید بعد از خواند آن فکر کنید که هارلی دیویدسون بهترین مارک موتور سیکلت تاریخ است!

بهترین برندهای موتور سیکلت

یاماها (YAMAHA)

یاماها یکی از قدیمی‌ترین برند های موتور سیکلت ژاپنی است. بنیانگذار این کمپانی یک جمله جالب دارد: اگر می‌خواهید انجام دهید، به بهترین شکل ممکن انجام دهید! یاماها اولین مدل موتور سیکلت خود را در سال ۱۹۵۴ تولید کرد و در فقط ۶ سال به یک برند بین‌المللی تبدیل شد و صادرات برند موتور سیکلت خود را به ایالات متحده آغاز کردند. موتور سیکلت یاماها بیشتر برای سواری‌های کوتاه و تفریحی طراحی شده است تا سواری‌های طولانی در جاده. یکی از دلایل محبوبیت این برند موتور سیکلت قیمت منطقی یاماها است.

 

انواع برندهای موتور سیکلت

هوندا (HONDA)

با اینکه این برند بزرگ‌ترین برند تولیدکننده موتور سیکلت در ژاپن است اما برند موتور سیکلت هوندا یکی از محبوب‌ترین برند های موتور سیکلت در خارج از ژاپن نیز محسوب می‌شود. برند موتور سیکلت هوندا یک چیزی بین هارلی دیویدسون و یاماهاست! ترکیبی از جذابیت هارلی و مدل‌های اسپرت یاماها. جالب است بدانید که این برند تولید موتور سیکلت بعد از جنگ جهانی دوم شروع کرد. آنها بقایای ماشین‌های سالم را جمع می‌کردند و با استفاده از صنعت ذوب فلز، موتور سیکلت تولید می‌کردند! شاید برند موتور سیکلت هوندا بهترین موتور برای کار باشد. بسیاری از سفیران الوپیک هوندا‌سوار هستند!

 

بهترین برند موتور سیکلت

الوپیک

دوکاتی (DUCATI)

این برند موتور سیکلت اهل ایتالیاست! دوکاتی هیولای خیابان‌هاست و یک موتور بسیار قدرتمند محسوب می‌شود. این موتور سیکلت تماما دست‌ساز است و به همین دلیل قیمت آن هم بالاست! یکی از موفق‌ترین تولیدات دوکاتی، موتور Ducati Monster است که از ۲۶ سال پیش تا حالا ۳۰۰ هزار عدد از آن به فروش رفته است. دوکاتی همچنین جایزه بزرگ‌ترین مسابقات طراحی موتور سیکلت (Reddot) را هم به خانه برده است. دوکاتی متعلق به شرکت لامبورگینی است. شاید جالب باشد بدانید که برند موتور سیکلت دوکاتی ماشین ریش‌تراش هم تولید می‌کند! می‌خواهید چند حقیقت جالب دیگر هم درباره موتور سیکلت دوکاتی بدانید؟ پس پست اینستاگرام الوپیک درباره دوکاتی را حتما ببینید!

 

بهترین مارک موتور سیکلت

وسپا (VESPA)

موتور سیکلت گوگولی ایتالیایی؛ وسپا! این برند موتور سیکلت که اوایل در کار ساخت هواپیما بود، در سال ۱۹۴۶ اولین موتور خودش را روانه بازار کرد. موتور سیکلت وسپا آنقدر داستان جالبی دارد که در چند خط نمی‌توان آنرا خلاصه کرد. وسپا برای ایتالیایی‌ها بهترین مارک موتور سیکلت جهان است! شما می‌توانید  ۹ حقیقت جالب درباره وسپا را بخوانید که عمرا نمی‌دانستید!

 

بهترین موتور برای کار

الوپیک برای آیفون

کاوازاکی (KAWASAKI)

کاوازاکی یک کمپانی صنعتی بسیار بزرگ در ژاپن است که در سال ۱۹۴۹ وارد صنعت موتور سیکلت شد. درحال‌ حاضر این کمپانی کشتی‌های جدید پیشرفته و حمل‌کننده‌های گازمایع تولید می‌کند. همچنین روی فناوری‌های دریایی هم کار می‌کند. اما یکی از محبوب‌ترین تولیدات کاوازاکی موتورسیکلت‌ است. کاوازاکی انواع مدل‌های سوپربایک، اسپرت، کروز، چندمنظوره، مسافرتی، کراس و همچنین موتورهای ۴چرخ را هم تولید می‌کند. برند موتور سیکلت کاوازاکی یکی از بهترین برند های موتور سیکلت است که از دل خودِ ژاپن می‌آید. زمانی که سوار یک موتور سیکلت کاوازاکی هستید، حس می‌کنید که روح یک سامورایی ژاپنی همراه شماست!

 

بهترین مارک موتور سیکلت

بی‌ام‌دبلیو (BMW)

این شرکت خودرو سازی آلمانی که یکی از لوکس‌ترین برند های موتور سیکلت دنیا به شمار می‌آید، اولین موتور سیکلت خودش را در سال ۱۹۲۱ تولید کرد. تعادل و بالانس مناسب، سواری آسان و انعطاف‌پذیری از مواردی هستند که این برند موتور سیکلت را به یک مارک موتور سیکلت فوق‌العاده تبدیل می‌کند. برند موتور سیکلت بی ام دبلیو برای هر سلیقه و نیازی یک موتور سیکلت بسیار حرفه‌ای دارد؛ از موتور سیکلت‌های اسپرت گرفته تا موتور سیکلت‌های مخصوص سواری‌های طولانی در جاده.

 

بهترین مارک موتور سیکلت

سوزوکی (SUZUKI)

سوزوکی هم مانند بسیاری از بهترین برند های موتور سیکلت، از میانه‌های ۱۹۵۰ شروع به کار کرد. واقعا که ژاپنی‌ها در دنیای برند های موتور سیکلت یکه‌تازی می‌کنند و یکی دیگر از شاهکارهای آنها برند موتور سیکلت سوزوکی است! شاید سوزوکی از نظر میزان فروش و یا تعداد طرفداران، در اندازه برند موتور سیکلت هوندا نباشد، ولی با توجه به کیفیت محصولات سوزوکی می‌توانیم بگوییم که درست است که سوزوکی بهترین مارک موتور سیکلت نیست اما بالاخره حریف کمی نیست و در لیست الوپیک جا دارد!

 

بهترین موتور سیکلت ایران

آپریلیا (APRILIA)

برند موتور آپریلیا در سال ۱۹۶۸ در ایتالیا شروع به کار کرد. موتورهای آپریلیا جواب اروپا به موتورهای مسابقه‌ای ژاپنی بود! موتورهای برند موتور سیکلت آپریلیا را معمولا در پیست‌های مسابقه می‌بینید. درست است که  آپریلیا برای استفاده روزانه طراحی نشده است، اما نیاز شما به سرعت را کاملا برطرف می‌کند! از ویژگی‌های مهم موتور آپریلیا، قیمت مناسب موتور سیکلت و قابلیت تعمیر و تعویض راحت قطعات آن است.


بهترین برند موتور سیکلت

تریومف (TRIUMPH)

اين كمپاني از آن برند های موتور سیکلت قدیمیست که در سال ۱۸۸۸ تاسیس شده است و ابتدا دوچرخه تولید می‌کرد. تریومف در سال ۱۹۰۲ توليد موتور سيكلت را نيز آغاز كرد. قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی، طراحی و نوآوری موتورهای تریومف باعث شده که در لیست بهترین برند های موتور سیکلت قرار بگیرد. این کمپانی هم موتور سیکلت تولید می‌کند و هم ماشین‌های کروز! بعد از اینکه بازیگر فقید هالیوود، مارلون براندو در فیلم وحشی سوار بر تریومف ظاهر شد، محبوبیت برند موتور سیکلت تریومف به شدت بالا رفت. اگر می‌خواهید داستان این فیلم را بدانید، مقاله ۹ فیلم سینمایی مخصوص موتوربازها را ببینید. اما با وجود عکس‌های بسیار از براندو، الوپیک برایتان عکسی از باب دیلنِ عزیز روی موتور سیکلت تریومف انتخاب کرده است!

 

برند های موتور سیکلت ایرانی

یک دقیقه به احترام موتوری‌ها و پیک موتوری‌ها

باب دیلنِ عزیز، ترانه‌سرا، نوازنده، خواننده شهیر آمریکایی و برنده جایزه نوبل در ترانه BLOWING IN THE WIND میگه:

How many roads must a man walk down

یه مرد چند تا جاده رو باید طی کرده باشه

Before you call him a man?

تا بهش بگی مرد شده؟

ما توی این سه سال دیدیم که سفیرامون خیلی مَردن! برای همین تصمیم گرفتیم از بین این همه موتور خوش آب و رنگ، یک موتور برای سفیر ما باشه که همیشه مَرده، چه یک جاده چه هزار جاده طی کرده باشه…

22
دیدگاه ها

avatar
10 Comment threads
12 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
14 Comment authors
اسمی من خیرالله است از افغانستان استمعفي برفيممد اذربایجانParsa QHاحسان Recent comment authors
newest oldest most voted
عفي برفي
Guest
عفي برفي

دوكاتي عاييييي بود

عفي برفي
Guest
عفي برفي

دوكاتي واقعا عالي

Parsa QH
Guest
Parsa QH

اگه واقعا به موتور علاقه داشته باشی ۱جمله داغون هم برات مثل طلا میمونه مرسی از مطالب خوبتون خیلی مفید بود

احسان
Guest
احسان

اصلا اطلاعات جالبی نبودچون سوزوکی یکی ازبرندهای پرشتاب ترین موتورسیکلت هست،سیستمش مثل هنداو… ساده نیست بخاطرهمین برای عیب یابی موتورحتمابایدحرفه ای باشی، سوزوکی بندیت۱۲۴۰ccازهندا۱۳۰۰خیلی ازشتاب سرت هست که خودمن مقایسه کردم وقتی همیشه سوزوکی حرکت میکنه هوندا پشت سراونه،باهندامیشه حرکت های نمایش کارکردتعمیراتش راحته مرسی توجه کردید

داش لوتی..
Guest
داش لوتی..

راستی موتور تریل هست روی انجینش اینجوری نوشته CERRo به نظرتون مال کدوم کشوره خیلی ممنون میشم جواب بدید

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
ساخت کشور آمریکاست

ممد اذربایجان
Guest
ممد اذربایجان

۹۹.۹ درصد ایتالیاست

علیرضا
Guest
علیرضا

موتور بی ام دبیلیو خیلی مشتی سپاسگزارم از سایت

علی
Guest
علی

قشنگ نوشتید………..اما بهتر بود موتورهای سفیر هاتون رو بهتر انتخاب میکردید

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

دوست عزیز حق با شماست اما سفیران در شرایط کنونی توانایی تهیه موتورهایی با قیمت بالا رو ندارند
الوپیک حتما در این باره تلاش خواهد کرد ممنون از پیشنهاد شما

یاسر
Guest
یاسر

باسلام موتورکاوازوکی ۲۵۰klxمدل۹۱تا۹۸ساخت کجاست

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

فکر میکنم ژاپن

سارا
Guest
سارا

دلنشین مینویسید…این بی ربط ها همون خلاقیتاس که همه دنبالشیم..ادامه بدید.. 🙂

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سارای عزیز ممنونم از این نگاه زیبا و انرژی مثبتی که به من هدیه دادی 🙂

داش لوتی..
Guest
داش لوتی..

ایلار خانوم موتور با برند Cerro مال کدوم کشور هست ؟ با تشکر☺?

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
ساخت کشور آمریکاست

داش لوتی..
Guest
داش لوتی..

مگه مال ایتالیا نیست ؟ شما به چه دلیل میگید امریکاست؟
به نظرتون مارکش خوبه ؟
راستی یه سوال دیگه موتورای وارداتی رو چجوری استعلام بگیریم که سرقتی نباشه
مثلا شماره تنه با شماره کارتل داره ولی پلاک نداره ایا میتوان استعلام گرفت؟
خیلی گلی حتی بیشتر از جوابتون?

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

موتور سیکلت CERRo ساخت کشور آمریکاست
متاسفانه الوپیک در ارتباط با این موارد اطلاعی ندارد 🙁

زهرا
Guest
زهرا

پس من هم میگم عالی بود

یه بنده خدا
Guest
یه بنده خدا

خانم رزاقی پستتون خیلی خوب بود، ولی اون سطرای آخر به نظرم خیلی بی ربط و نامتجانس با متن بود. همینجوری اضافه کرده بودید و نه مثل چیزی که تو پست لینکدینتون گفتید، خلاصه که یکپارچه نبود

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

ممنونم از نظرتون
سعی می‌کنم به مرور پخته‌تر بشه

اسمی من خیرالله است از افغانستان استم
Guest
اسمی من خیرالله است از افغانستان استم

فعلا کوه زکی در ایران یا درافغانستان پیدا میشه و قیمت آن چند است محترمه

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...