آموزش ثبت نام در اپلیکیشن الوپیک ویژه مشتری

بعد از اینکه نسخه مناسب اپلیکیشن الوپیک برای گوشی خود را دانلود و نصب کردید برای استفاده از آن باید ثبت نام کنید.
وقتی اپلیکیشن را باز میکنید پیام ثبت نام یا ورود به شما نمایش داده میشود

مراحل ثبت نام در اپلیکیشن الوپیک

با کلیک روی ثبت نام وارد صفحه ثبت مشخصات فردی میشود

مراحل ثبت نام در اپلیکیشن الوپیک

 

در این صفحه مشخصات فردی خود را وارد کنید
دقت کنید شماره همراه خود را به صورت درست وارد کنید زیرا برای فعال سازی حساب و در استفاده های بعدی پیامکی به این شماره ارسال میشود که حاوی کد فعال سازی است.
به یاد داشته باشید، شماره همراه وارد شده دیگر توسط شما قابل تغییر نیست و اگر بخواهید در آینده از شماره دیگری استفاده کنید باید با قسمت پشیتبانی الوپیک تماس بگیرید تا یکی از کارشناسان ما تغییر شماره را برای شما انجام دهد.
بخشهای ایمیل و کد معرف اختیاری هستند و اگر مایل بودید میتوانید از آنها استفاده کنید.ولی در صورتی که ایمیل خود را وارد کنید و با کلیک روی لینک فعال سازی که برای شما ارسال میشود آن را تایید کنید
اگر شخصی از شما برای عضویت در الوپیک دعوت کرده باید کد معرف او را در قسمت مربوطه وارد کنید تا بتوانید از هدیه ۱۰٫۰۰۰ تومانی برای خودتان و معرف استفاده کنید.
بعد از تکمیل فرم مشخصات روی دکمه ادامه کلیک کنید تا به صفحه تایید شماره موبایل بروید

مراحل ثبت نام در اپلیکیشن الوپیک

 

در این صفحه باید کدی که برای شما پیامک شده را در قسمت مربوطه وارد کنید تا شماره همراه شما تایید شود و در پایان روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا روند ثبت نام شما به پایان برسد و بتوانید از سرویس الوپیک استفاده کنید.
با کلیک روی دکمه ثبت نام شما موافقت خود را با قوانین و مقررات الوپیک اعلام میکنید و تخلف از قوانین باعث مسدود سازی حساب کاربری شما میشود.

مراحل ثبت نام در اپلیکیشن الوپیک

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...