ارسال گل با الوپیک

ارسال گل فوری، از خدمات همیشگی الوپیک

فرستادن یک دسته گل، از زمان‎‌های دور نشان‌دهندۀ احساسات ما انسان‌ها بوده است. احساساتی که خواه نشان‌دهندۀ علاقه‌اند، خواه همدردی. خواه بیان تسلیت و خواه ابراز عشق…
ما هم مانند تمام انسان‌ها دوست داریم برای دیگران گل بفرستیم تا احساساتمان را به ‌آن‌ها نشان دهیم اما این کاری نیست که همیشه امکان‌پذیر باشد. چراکه اغلب، زمان و مکان ما را به چالش می کشد. به این معنا که نمی توانیم همواره در زمان مناسب، در مکان مناسب باشیم و مجبوریم به جای آنکه در لحظه‌ای خاص کنار عزیزانمان باشیم یا به صورت حضوری به فرد یا گروه خاصی ابراز ارادت کنیم، جای دیگری باشیم؛ یا در سفر هستیم، یا در محل کار… شاید هم گرفتار پروژه‌ای شده‌ایم و نمی توانیم با فرد مورد نظرمان دیدار کنیم. اما جهان، دیگر به بزرگی و پهناوری قرون گذشته نیست که “آدم به آدم نرسد”! در عصر تکنولوژی می توان در جلسه‌ای پشت میز کنفرانس نشست و به سخنرانی یکی از مدیران گوش سپرد، درحالی‌که در همان زمان «سفیر الوپیک» به مقصد گلفروشی مورد نظر حرکت می‌کند تا گل‌های سفارشی ما را به دست هر آنکس که مد نظرمان است برساند.

 

 

برای مواقعی که قصد داریم برای کسی دسته گلی بفرستیم؛ خواه می‌خواهد کسی باشد که دوستش داریم، یا به او احساس ارادت می‌کنیم، می‌توانیم از روش‌های مختلفی استفاده کنیم اما به نظر می‌رسد آسان‌ترین راه، ارسال گل اینترنتی باشد.

 

 

 

یکی دیگر از مزایای این روش، ارسال گل فوری است. همان‌طور که می‌دانید پارامتری مانند زمان، در ارسال گل یک مسئله مهم و حیاتی است. رسیدن به موقع و سریع گل‌ها باعث می شود تا آن‌ها شادابی و طراوت خود را حفظ کنند و زمانی که به دست گیرنده می‌رسند، پژمرده نشده باشند.

 

علاوه‌ بر این، «الوپیک» در ۴ شهر کشورمان – ، تهران، شیراز، کرج و مشهد- در خدمت شماست تا برای آن‌ها که دوستشان دارید، آن‌ها که نگران سلامتشان هستید، آن‌ها که تحسین می‌کنید و… با ارسال یک دسته گل، احساس خود را نشان دهید.
پس اگر در یکی از این پنج شهر زندگی می‌کنید یا در حال حاضر اقامت دارید، قابلیت ارسال گل در تهران، شیراز، کرج و مشهد را با اپلیکیشن الوپیک به خاطر داشته باشید.

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...