ارسال نذری را به سفیران سواری الوپیک بسپارید

نذری دادن بویژه در ماه محرم یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که مردم ایران توجه خاصی به احیای این سنت دارند و آن را در هر محرم به شکل باشکوهی برگزار می‌کنند؛ نذری دادن یک کار کاملا گروهی است که همه در پخت و تزئین و ارسال آن مشارکت می‌کنند و اصلا یکی از فلسفه‌های نذری در محرم هم همین نکته است. امسال سواری الوپیک هم برای ارسال این نذری‌ها حضور دارد و به این جمع اضافه شده است.

 

ماه محرم آغاز شده و این روزها چهره شهر کاملا سیاه پوش شده است. در سراسر خیابان‌ها تکیه‌های عزاداری دایر شده و صدای عزاداری از هر گوشه به گوش می‌رسد.

جدا از سوگواری‌ها و عزاداری‌های ویژه ماه محرم، یکی از سنت‌های حسنه این ایام، نذری دادن به عزاداران و نیازمندان است، نذری‌هایی که با یک مشارکت گروهی و با نیت‌های پاک آماده می‌شود و معمولا همه اعضای خانواده و بستگان در تهیه و توزیع آن شرکت و یک کار خیرخواهانه و انسان دوستانه گروهی را تجربه می‌کنند.

 

مشارکت گروهی در پختن نذری آن قدر ضروری و از الزامات کار است که در کنار اینکه سنتی پسندیده محسوب می‌شود، برای کوچک ترها و بزرگ‌‌ترها یک نوع تمرین برای انجام کارهای گروهی است. کاری که هر کس گوشه‌ای از آن را برعهده می‌گیرد و رمز موفقیت آن هم در این همراهی‌هاست.

از طرف دیگر حضور در پای دیگ‌های بزرگ نذری و کمک به تهیه آن برای همه ما یک نوستالوژی پررنگی است که در ماه محرم هر سال تکرار می‌شود؛ حیاط خانه‌های قدیمی، هیئت‌ها و مساجد این روزها پر از این دیگ‌های بزرگ است که خورشت قیمه و قرمه توی آن‌ها آماده می‌شود تا شب بین عزاداران توزیع شود.

اما همان طور که پخت و تهیه نذری یک کار گروهی است، توزیع آن و رساندن غذای نذری به افراد مورد نظر هم موضوع مهم دیگری است که باید به خوبی و با بهترین کیفیت انجام دهد. یعنی کسی که بتواند این غذاهای نذری که با ظرافت و وسواس تزئین شده‌اند را به بهترین شکل ممکن به دست سوگواران و نیازمندان برساند.

الوپیک به عنوان بزرگترین سامانه حمل و نقل آنلاین ارسال مرسوله، امسال در این سنت حسنه گروهی مشارکت کرده و بخشی از کار را دست گرفته است.

 

شما امسال می‌توانید بدون دغدغه برای ارسال نذری‌های خود از سواری‌های الوپیک که وظیفه ارسال مرسوله‌های خاص و حساس را دارند، برای ارسال نذری‌ها کمک بگیرید.

سرویس سواری الوپیک پس از سرویس‌های پیک موتوری، تاکسی موتور، وانت بار سبک و سنگین طراحی و اجرا شد تا با راننده‌های آموزش دیده در زمینه انتقال مرسوله‌های خاص و حساس، کمک حال شهروندان باشند. در واقع سرویس سواری بار الوپیک با هدف انتقال مرسوله‌هایی ایجاد شد که به دلیل حساسیت ویژه یا وزن و ابعادشان، امکان ارسال از طریق موتورسیکلت را نداشتند.

 

این شب‌ها هم که سوگواران امام حسین(ع) مشغول عزاداری و تهیه نذری هستند، سفیران آموزش دیده سواری بارهای الوپیک با آمادگی کامل برای مشارکت در کارهای حسنه و توزیع نذری‌های شما را دارند و شما می‌توانید سفیران آبی پوش الوپیک را این شب‌ها در حالی که نذری‌های شما را به آدرس‌های مدنظر شما می‌رسانند، مشاهده کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...