از مرسوله عکس بگیر

کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کند. ویژگی جدید الوپیک این امکان را به شما می‌دهد تا با اضافه کردن تصویر مرسوله در سفارش، ارسال مرسولات خود را از خطرات غیر قابل پیش‌بینی در امان نگه دارید. می‌پرسید چطور؟ با ما همراه باشید تا از جزئیات ویژگی جدید الوپیک برایتان بگوییم.

اگر شما قصد جابجایی مرسوله‌ای را دارید و این مرسوله شکستنی، گرانقیمت یا فیزیک خاصی دارد، می‌توانید از زوایای مختلف آن عکس بگیرید و در سفارشتان ثبت کنید.

استفاده از این ویژگی چند مزیت مهم برای شما دارد؛

اول اینکه با قرار دادن عکس مرسوله، سفیر را قبل از اینکه به سمت شما راهی شود، از ماهیت مرسوله مطلع می‌کنید. در این شرایط سفیر الوپیک قادر خواهد بود با مشاهده عکس مرسوله، تجهیزات مورد نیاز برای حمل آن را تکمیل کند یا در صورتی که امکان جابجایی آن را ندارد، به شما یا پشتیبانی الوپیک برای جایگزینی سفیر دیگر اطلاع‌رسانی کند.

مزیت دوم این ویژگی این است که شما می‌توانید از سفیر الوپیک بخواهید به محض رسیدن به مقصد و در حضور گیرنده، از مرسوله عکس گرفته و در جزئیات درخواست ثبت کند. قرار دادن عکس مرسوله توسط سفیر الوپیک، قطعا می‌تواند دغدغه شما را از تحویل درست مرسوله رفع کند.

نکته مهمتر در این ویژگی، امکان پیگیری سریع‌تر هرگونه حادثه و خسارت احتمالی به مرسوله است که با ثبت عکس امکان ارائه مستندات قابل اتکا را برای شما فراهم می‌کند.

از امروز برای اطمینان بیشتر، از این ویژگی جدید الوپیک استفاده کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...