الوپیک، حامی رویداد جاده ابریشم

«الوپیک»، حامی دومین دورۀ رویداد بین‌المللی «جادۀ ابریشم» با نام تجاری «پارس ترابران مبنا»، شرکتی است که کمتر از سه سال از راه‌اندازی آن می‌گذرد اما با این وجود خلاقیت و پویایی آن باعث شده تا ظرف همین مدت کوتاه بتواند جای خود را در اکوسیستم استارت‌آپی ایران به عنوان کسب‌و‌کاری پیشرو و قدرتمند باز کند.
«مهدی نایبی»، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت الوپیک از سخنرانان این رویداد خواهد بود. در مجموع طی دو روز، ۳۵ سخنرانی از ۹ سخنران خارجی و ۲۶ سخنران ایرانی برگزار می‌شود. همچنین ۷ پنل‌ تخصصی با موضوعاتی مانند: چالش‌ها، آیندۀ استارت‌آپ‌ها در ایران و تکنولوژی‌های آینده (هوش مصنوعی و بلاکچین، چالش‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری، بررسی شرایط منابع انسانی‌ در ایران و ارتباط با رسانه‌) انجام خواهد شد.
در کنار قسمت‌های متنوع و پر بار این رخداد یکی از مهم‌ترین اهداف، شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط استارت‌آپ‌های داخل و حتی خارج کشور در نظر گرفته شده‌ است.


«نیره بهتری»، مدیر روابط عمومی الوپیک اعلام کرد: رویداد جادۀ ابریشم از این نظر برای جامعۀ استارت‌آپی اهمیت دارد که متر و معیاری است برای انتخاب بهترین استارت‌آپ‌ها؛ طبعا با فراهم شدن زمینۀ شناخت این استارت‌آپ‌ها می‌توان برای پشتیبانی از آن‌ها شرایط رشد و فعالیت بهتر را فراهم کرد.
مدیر روابط‌ عمومی الوپیک، در ادامه تصریح کرد: اگر رقابتی در میان نباشد، تفاوت بهترین‌ها با دیگران مشخص نمی‌شود و علاوه‌بر این، حس رقابتی که این رخداد ایجاد می‌کند منجر به رشد همۀ اکوسیستم خواهد شد.
گفتنی است، این رخداد در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحلۀ اول آن پیش‌تر مهرماه سال گذشته و در پنج شهر تبریز، تهران، کرج، شیراز و مشهد برگزار شده است. در این مرحله، از مجموع ۵۰ استارت‌آپ شرکت‌کننده تنها ۸ استارت‌آپ انتخاب شدند و به مرحلۀ فینال راه پیدا کردند.

فینالیست‌های دومین دورۀ رویداد استارت‌آپ جاده ابریشم:
۱٫ پذیرش۲۴ (کلینیک مجازی و نوبت‌دهی پزشکان) – برندۀ رویداد کرمان
۲٫ الفبا (برنامه به اشتراک‌گذاری آموزش بر روی کتاب‌های درسی و جزوات) – برندۀ رویداد شیراز
۳٫ فن‌آسا (فناوری‌های آینده‌ساز و اثرگذار، ساخت قاشق مخصوص بیماران پارکینسون) – برندۀ رویداد مشهد
۴٫ هانیلی (پلتفرمی برای ارتباط زنبورداران و خریداران عسل) – برندۀ رویداد تبریز
۵٫ دیالوگ (اپراتور هوشمند پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان به صورت بلادرنگ) – برندۀ رویداد تهران
۶٫ سه‌سوت‌جابز (سامانه استخدامی) – برندۀ رویداد تهران
۷٫ این‌پین‌اپ (اپلیکیشن جستجو و درخواست ملک) – برندۀ رویداد تهران
۸٫ کریدورز (سرویس خدمات حمل و نقل ریلی) – برندۀ رویداد تهران

قسمت دوم رویداد جادۀ ابریشم با حمایت الوپیک، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد. این مرحله، در حقیقت بخش نهایی این رویداد است و شامل سخنرانی‌ بنیان‌گذاران برخی استارت‌‌آپ‌های مطرح ایران و جهان، پنل‌های متنوع و صندلی داغ خواهد بود.

الوپیک به عنوان حامی دومین دوره از رویداد بین‌المللی «جادۀ ابریشم»، برای رشد و تعالی استارت‌آپ‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و در این راه تلاش و سرمایه‌گذاری را در دستور کار خود دارد. ما امیدواریم با حمایت از استارت‌آپ‌های خلاق و نوپا بتوانیم گام‌های موثری در جهت رشد و توسعۀ فضای کسب‌و‌کار کشورمان برداریم.

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...