الوپیک؛ حامی اصلی مسابقات چوگان

زمانه اسب و تو رایض، به رای خویشت تاز        زمانه گوی و تو چوگان، به رای خویشت ناز 

حتما نام چوگان را بارها شنیده‌اید. فرهنگ، تاریخ و ادبیات ایرانی در نقطه‌ای به هم رسیدند و از تلفیق آنها چوگان همچون میراثی زنده و باشکوه زاده شد. این ورزش کهن و کاملا ایرانی، با اینکه طرفداران بی‌شماری در سرتاسر دنیا دارد اما در خاستگاه اصلی خود ایران همچنان مهجور مانده است. الوپیک به‌عنوان یکی از موفق‌ترین استارت‌آپ‌های ایرانی، وظیفه اجتماعی خود می‌داند نقشی در اعتلای فرهنگ ایران‌زمین داشته باشد و رویداد الوکاپ را به عنوان بهانه‌ای برای معرفی بهتر این ورزش تاریخی تدارک دیده است.

الوکاپ حامی مسابقات چوگان

معرفی ورزش چوگان

چوگان (Polo) کهن‌ترین ورزش جهان و یک ورزش اصیل ایرانی است. این ورزش۶۰۰ سال قبل از میلاد در ایران و در دوره هخامنشیان شکل گرفته است. چوگان در ابتدا ماهیتی نظامی و جنگی داشت و سوارکاران ایرانی استعداد اسب‌های جنگی خود را در آن به رخ حریفان خود می‌کشیدند. در سال۱۳۹۷ با عنوان” چوگان، موسیقی و روایتگری” به نام ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید و به عنوان شاهکار میراث بشرى شناخته شد. بازي چوگان شامل ۴ تا ۶ چوكه‌ي ۷ دقيقه‌اي است و در آن دو تیم چهار نفره به مصاف هم می‌روند. هدف از این بازی، به ثمر رساندن گل و عبور دادن گوي با هر ارتفاعي از دو تيرك دروازه است .

أانلود الوپیک برای اندروید

دانلود الوپیک برای iOS

الوپیک؛ حامی اصلی رویداد الوکاپ

پس از سه سال تلاش گسترده و رایزنى‌هاى بین المللى، چوگان به نام کشور عزیزمان ثبت جهانى شد. با اینکه بازی چوگان در بیشتر کشورهای دنیا طرفداران بی‌شماری دارد اما همچنان حمایت کافی از این ورزش تاریخی در کشور ما صورت نمی‌گیرد. رویداد الوکاپ فرصتی برای همراهان همیشگی اپلیکیشن الوپیک است تا حضور در یکی از هیجان‌انگیزترین مسابقات چوگان را در باشگاه سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) تهران تجربه کنند و درباره این میراث کهن بیشتر بدانند.

الوکاپ حامی مسابقات چوگان

الوپیک با ۴ میلیون مخاطب قصد دارد با برگزاری این رویداد، ورزش اصیل و کهن چوگان را به عنوان میراث جهانی به جوانان به ویژه کاربران فضای دیجیتال ایران معرفی کند. در رویداد الوکاپ از همراهان وفادار اپلیکیشن الوپیک که همگی از کسب‌وکارهای موفق و مستقر در تهران هستند و البته گروهی از کارآفرینان موفق کشور، با افتخار دعوت شده است. این مسابقه به طور خاص میزبان سفیران کشورهای مختلف، صاحبان برندهای معتبر ایرانی و خارجی، مدیران ارشد بانک‌های خصوصی و سرمایه‌گذران در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

تاریخ برگزاری” ۷ تیر ماه ۱۳۹۸ / از ساعت ۱۵ تا ۲۰

مکان برگزاری: باشگاه سوارکاری شهدا (قصر فیروزه)

 

 

 

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...