الوپیک به استان البرز رسید

ساکنین محترم استان البرز به جامعه کاربران الوپیک پیوستند، به این ترتیب الوپیک بعد از کلان شهر تهران خود را آماده ی خدمت رسانی در استان البرز میکند.

استان البرز با جمعیتی بالغ بر ۲/۷۰۰/۰۰۰ نفر جز شهرهای پرجمعیت ایران است و با توجه به پتانسیل موجود در این استان پیش بینی میکنیم رفاه ساکنین این استان با ورود الوپیک بیش از گذشته شود. غالبا این حجم از جمعیت مشمول ترافیک و آلودگی شدیدی نیز خواهد بود که اگر شما هم مثل ما به فکر صرفه جویی در هزینه ها و عدم اتلاف زمان هستید بهترین پیشنهاد استفاده از اپلیکیشن الوپیک است.

مزایای استفاده از این خدمات صرفا به کاهش هزینه ها و مدیریت زمان ختم نمیشود. در اپلیکیشن الوپیک شما در عین آسودگی خاطر و اطمینان خیلی راحت میتوانید با سفیر مربوطه در ارتباط باشید و موقعیت او را در نقشه دنبال کنید. خدمات ما ۲۴ ساعته است و شما در هر زمان و هر موقعیتی که در استان کرج هستید میتوانید در کوتاه ترین زمان درخواست خود را ثبت کنید.

در این راستا شما عزیزان ساکن کرج از این پس میتوانید با خیالی آسوده از خدمات الوپیک استفاده کنید و باز هم با نظرات ارزنده و پیشنهادات سازنده تان ما را در بهبود حمل و نقل شهری یاری فرمایید.

دانلود اپلیکیشن الوپیک

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...