الوپیک حامی کمپین به یادت هستم!

الوپیک به عنوان اولین سامانه آنلاین حمل و نقل بار و کالا ، در راستای مسئولیت اجتماعی خود به گروه “یکی هستیم” ملحق شده و جمع آوری بسته های حامیان رو به عهده گرفته است. عزیز همراه، در این شرایط سخت شما هم میتوانید با ” تهیه بسته بهداشتی در خانه” کنار کودکان نیازمند سرزمین مان باشید.

هر کدوم از ما در برابر محیط پیرامونمون مسئولیم. در برابر هر نفسی که می کشیم و هر قدمی که بر می داریم. در برابر هر آدمی که روی این کره خاکی داره زندگی می کنه. ما با دغدغه هامون زنده ایم. با احساس مسئولیتمون نسبت به همنوع ها و هموطن هامون. شرکت الوپیک به عنوان اولین سامانه آنلاین حمل و نقل بار و کالا تو این سه سالی که از عمرش گذشته، تلاش کرده که حواسش به محیط پیرامونش باشه.
به سفیرای عزیزی که با شرافت این کار سخت رو پذیرفتن؛ شهری که ترافیک، همیشه مهمترین معضلش بوده و همچنین به سازمان های مردم نهادی که زندگی خودشون رو پای کمک به همنوعان خود گذاشتند.

کمپین مردم نهاد «یکی هستیم» یکی از این مجموعه هایی هست که الوپیک در کنارش قرار گرفته تا بتونه سهم موثری رو تو این روزهای کرونایی ادا کنه.
گروه «یکی هستیم» از سال ۹۳ کار خودش رو شروع کرده و کمپین های متعددی رو تا الان برای حمایت از مردم آسیب دیده در حوادث طبیعی اجرا کرده و در حال حاضر کمپینی با نام “به یادت هستم” رو شروع کرده که مختص بحران جهانی کرونا هست.
هدف این کمپین، کمک گرفتن از مردم هست تا در این بحران سهمگین به فکر آدمهایی باشیم که از یاد ها رفته اند و برای گذران زندگی خود و در اجتماع مشغول خدمت رسانی هستند. الوپیک هم به دلیل دغدغه مشترک با مخاطبان این کمپین به گروه یکی هستیم پیوست و قرار هست از این به بعد تمام توان خود رو برای اجرای گسترده و قوی این حرکت به کار ببنده.
از شما همراهان عزیز هم می خواهیم اگر در توانتون هست نقشی در این اقدام انسان دوستانه داشته باشید و از آنچه در توان دارید برای کودکان کار و اقشار آسیب دیده دریغ نکنید.

 

 

 

می خواهید بدونید چطور می تونید با این کمپین همراه بشید؟ پس با ما همراه باشید.

شما می تونید در این شرایط سخت اقتصادی که زندگیِ قشر آسیب پذیر رو بیشتر تحت تاثیر قرار داده، با “تهیه بسته بهداشتی در خانه” کنار کودکان نیازمند سرزمین مون باشید.

 

۱. محتویات بسته میتواند شامل اقلام زیر باشد.

 

الکل | ماسک | دستکش | صابون | بیسکوییت

 

 

۲. بعد از تهیه بسته از دکمه زیر “درخواست سفیر” کرده و بسته خود را ارسال نمایید.

تو این مرحله مبدا آدرس خودتون هست و مقصد آدرس گروه یکی هستیم.
از این مرحله به بعد، کار توزیع بسته ها به کودکان کار و افراد نیازمند به عهده دوستانمون در گروه یکی هستیم خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گروه یکی هستیم با موضوعیت «گسترش فرهنگ صلح» کار خودش رو از سال ۱۳۹۳ آغاز کرده و امروز تبدیل به مجموعه ای مردم نهاد شده که اهدافش رو به صورت سازمانی، مستمر و پایدار با اعضایی مشخص و همچنین داوطلبان همراه دنبال می کنه.
یکی هستیم امروز به صورت زیرساختی در زمینه «توسعه» فعالیت میکنه و از آغاز فعالیت های اجتماعی مورد استقبال و حمایت بسیاری از هنرمندان و چهره های سرشناس کشور قرارگرفته که الوپیک هم از این به بعد قراره همراه این گروه مردم نهاد باشه. پس ما رو دنبال کنید.

 

 

حرف آخر 

برای همراه شدن در شرایط کنونی می شود در خانه ماند و قدمی برداشت.هر بسته ارسالی از طرف شما،یک نیازمند را از آلودگی رها می کند.
#در_خانه_بمانیم_ و مسئولیت اجتماعی خود را ادا کنیم.

 

 

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...