الوپیک درباره مرسوله شما متعهد است

شرکت «الوپیک» از سال ۱۳۹۵ کار خود را در تهران آغاز و به سرعت مراحل رشد و توسعه خود را پیمود، به طوری که تنها با گذشت یک سال و نیم ۱۰۰هزار نیروی کار در تهران و کلانشهرهای کشور جذب الوپیک شدند.

با اعتماد مردم به الوپیک، سرویس‌های این شرکت هم افزایش پیدا کرد و  وانت بار سبک و وانت بار سنگین و سواری به سرویس‌های الوپیک اضافه شدند.

 

حضور الوپیک در کلانشهرهای کشور و خدمات دهی گسترده به عنوان بزرگترین ناوگان ارسال مرسوله قطعا به واسطه اعتماد مردم و تعهد الوپیک به مشتریان شرکت محقق شده است.
سقف تعهدات شرکت الوپیک درباره مرسولاتی که آسیب دیده یا مفقود می‌شوند، یک میلیون تومان است که با ارائه فاکتور رسمی مرسوله صدمه دیده، شرکت خود را متعهد به بازپرداخت هزینه کامل آن می‌داند.
از سوی دیگر در صورت ارزش بالای مرسوله، باید نوع و ارزش ریالی آن در بخش توضیحات توسط مشتری تکمیل شود تا در صورت بروز هرگونه سانحه، نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 

 

 

باید به این نکته هم اشاره کنیم که اسناد بانکی، مدارک هویتی و شناسایی، وجه نقد، طلا و حیوانات خانگی به اضافه مرسولاتی که ابعاد آن‌ها بزرگتر از استانداردهای الوپیک است، شامل تعهدات شرکت نمی‌شوند.
پایبندی الوپیک به تعهداتش، از الزامات اصلی شرکت است که در کنار ارائه خدمات ایده آل، باعث اعتماد مشتریان به ما شده است.

 

 

در صورت محرز بودن مرسوله صدمه دیده برای شرکت، با ارائه فاکتور رسمی مبلغ تعهد شده پرداخت می شود.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...