الوپیک در زمان ثبت نام مدارک کامل تحویل می گیرد

عصر تکنولوژِی، دوره ای را سپری میکند که سرعت نقل و انتقال داده ها و حتی مرسوله ها شکل جدی تر و مهم تری به خود گرفته است.

این عصر زمانی برای انتخاب بهترین پیک موتوری با قیمتی مناسب را نمی دهد و شما مجبور به استفاده از گوشی های هوشمند خود برای این کار هستید.

الوپیک، اولین و بهترین پیک موتوری آنلاین با بیش از ۱ میلیون مشترک و ثبت روزانه ۲۵۰۰۰ درخواست به صورت میانگین آماده خدمت رسانی به شماست.

سوال بسیار مهمی که ممکن است برای هرکدام از استفاده کنندگان از خدمات الوپیک پیش بیاید ضمانت یا چگونگی اعتماد به سپردن مرسوله های خود به الوپیک است.

الوپیک با در نظر داشتن تمامی جوانب در حوزه حمل و نقل و با دریافت تمامی مدارک شناسایی از سفیران ، زمینه ساز اطمینان شما به ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن الوپیک شده است.

در نظر داشته باشید قبل از ثبت نام سفیران با تمامی این عزیزان مصاحبه های تخصصی صورت می گیرد و در نهایت با استعلام از پلیس +۱۰ جهت استعلام سوءپیشینه متقاضیانِ فعالیت در الوپیک، ثبت نام نهایی انجام می شود.

پس همین امروز ارسال بسته های خود را با اطمینان کامل به الوپیک بسپارید و نتایج شگفت انگیزِ بهره مندی از زمان را در زندگی خود مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن الوپیک

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیعلی مصطفوی Recent comment authors
newest oldest most voted
علی مصطفوی
Guest
علی مصطفوی

سلام من قبلا ثبت نام کردم..یه مدتی هم کار میکردم..اما تصادف کردم نزدیک به یکسال هست که کار نکردم..میخوام دوباره کار کنم..میشه شماره پیامکی برام ارسالدکنید که اپلکشن راننده الو میک رو نصب کنم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

alopeyk.com/dl
از این لینک دانلود کنید

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...