الوپیک در پویش «با تو سفره‌ای رنگی می‌شود»

 

“موسسه مردم نهاد «یکی هستیم» این روزها مشغول اجرای پویش بزرگی با نام «با تو سفره‌ای رنگ می‌گیرد» است”

حمایت از کودکان کار با پویش «به یادت هستم»

الوپیک در پویش قبلی این موسسه مردم نهاد با عنوان «به یادت هستم» مسئولیت جمع‌آوری کمک‌های مردمی  را برعهده داشت. در این پویش، بسته‌های اقلام بهداشتی برای کودکان کار که بیش از دیگران در معرض ابتلا به ویروس کرونا هستند تهیه و توزیع شد.

و حالا که کرونا همچنان میهمان ناخوانده زندگی ماست و تکلیفمان با رفتنش مشخص نیست باید باز هم آستین‌هایمان را بالا بزنیم و به فکر هموطنانمان که در این روزهای سخت آسیب بیشتری دیده‌اند باشیم.

مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا نه تنها در ایران، بلکه تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داده و در این شرایط خانواده‌هایی که تا پیش از این با مشکلات مالی مواجه بودند، این روزها دغدغه نان شب پیدا کرده‌اند.

بنابراین ما هم در الوپیک به سهم خودمان، بخشی از این پویش را بر عهده گرفتیم تا یک لبخند رضایت بخش با قدرت و  سرعت بیشتری بر چهره هموطنانمان نقش ببندد. 

ما هم در الوپیک به سهم خود نقشی در این کمپین ایفا کردیم و از شما هم دعوت می کنیم در این پویش مردمی همراه ما باشید تا با کمک موسسه «یکی هستیم» گره‌‌ای از مشکلات سرپرستان خانواری که نگران تامین معیشت خانواده‌هایشان هستند، بگشاییم.

«با تو سفره ای رنگی می شود» چیست؟

پویش «با تو سفره‌ای رنگ می‌گیرد» با هدف تهیه ۵۰ هزار بسته ارزاق آغاز شد و تا کنون خیرین زیادی برای تامین این بسته ها، اقلام یا پول اهدا کرده اند.

تیم یکی هستیم با تهیه بسته‌های یکسان، چند روزیست که ارسال و توزیع بسته‌ها را توسط ناوگان الوپیک آغاز کرده و همچنان تهیه و توزیع اقلام تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

چطور به پویش ملحق شوید؟

بنابراین اگر شما هم تمایل به همراهی در این پویش را دارید می توانید از دو روش اقدام کنید؛


 

 


شما می‌توانید برای اطلاع از گزارش کمک‌های نقدی و غیرنقدی و تهیه اقلام به این لینک مراجعه کنید:

http://yekihastim.com/countdown/

موسسه  خیریه یکی هستیم، با مبالغ جمع‌آوری شده توسط شما کاربران الوپیک، اقدام به خرید اقلامی همچون برنج، روغن، رب، ماکارونی کرده و در روستاهای دورافتاده به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌کند.

برای اطلاع از اقدامات این موسسه می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه کنید.

http://yekihastim.com/

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...