الوپیک و جمعیت امام علی (ع)

بخشنده بودن بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد قلب بزرگ میخواهد …

الوپیک با همکاری جمعیت امام علی (ع) برگزار میکند، کمپین بزرگ یاری رساندن به هموطنان زلزله زده در استان های غربی کشور (کردستان، کرمانشاه و ایلام)

مشترکین و همراهان عزیز الوپیک، همانطور که مطلع هستید تعداد بسیار زیادی از هموطنان ما گرفتار زلزله ای مهیب و مخرب شده اند، رهایی از این گرفتاری مستلزم کمک همه ی ما ایرانیان نوعدوست است.

یقینا از دست دادن عزیزان و تخریب خانه و کاشانه به خودیِ خود غم بیشماری دارد و مشکلاتِ پس از بلایای طبیعی اندوه و مصائبِ جانفرسای بیشتر.

تیم الوپیک با یاری شما مشترکین محترم درصدد انجام فعالیت خیرخواهانه با همکاری جمعیت امام علی (ع) است که در ذیل به شرح این فعالیت میپردازیم.

شما مشترکین محترم میتوانید با ثبت درخواست پیک موتوری و وانت بار و انتخاب آدرس زیر به عنوان مقصد، کمک های “غیر نقدی” خود را به مکانی که جمعیت امام علی (ع) برای ذخیره سازی مرسولات در نظر گرفته است ارسال کنید.

در نظر داشته باشید تمامی درخواست هایی که با مقصد زیر درج گردد کاملا رایگان و بدون پرداخت وجه نقد ارسال میگردد.

در صورت بروز هرگونه سوال با پشتیبانی الوپیک ۴۱۳۴۶ تماس حاصل نمایید.

آدرس ستاد جمع آوری کمک های غیر نقدی : میدان انقلاب، ابتدای کارگر جنوبی، کوچه مهدی زاده، پلاک ۲۴، جمعیت امام علی(ع)

درباره جمعیت امام علی (ع)

? شماره تماس روابط عمومی جمعیت امام علی (ع) : ۰۲۱۸۸۹۳۰۸۱۶

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...