الوپیک چگونه به حمل و نقل رستوران ها کمک میکند ؟

همکاری تجاری با کسب و کارهایی که پتانسیل بالایی برای ایجاد مزیت رقابتی در خدمات شما دارند، امتیاز عالی محسوب میشود.

رستوران ها، فست فودها و کافه هایی که امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کرده اند، نیاز به بستری قوی برای ارسال محصولات خود دارند.

رستوران ها برای مشتری مداری و جلب نظر مشتریان جدید به چه ابزارهایی نیاز دارند ؟

 

۱- ارتباط، تعامل و نظرسنجی در خصوص خدمات
شبکه های اجتماعی، نظرسنجی های تلفنی، برخورد اصولی با مشتریان حضوری میتواند نقطه تمایز شما نسبت به رستوران های دیگر باشد، خروجی این موارد دقیقا همان نتیجه مورد نظر شما خواهد بود، مشتری ها در مورد شما با یکدیگر صحبت میکنند و همین مساله باعث فروش بیشتر شما خواهد شد

 

۲- هدف گذاری جغرافیایی
رستوران شما در یک محله، خیابان یا یک کوچه واقع شده است، برای تبلیغات محلی چقدر زمان میگذارید ؟ مشتری های های شما با دیدن تراکت های تبلیغاتی مجاب به خرید از رستوران شما میشوند؟ مهم ترین نکته در تبلیغات اثر بخش، بکارگیری تمامی ابزارهای تبلیغاتی است .

 

 

“استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغاتی را فراموش نکنید”

 

 

۳- ارسال سریع و بدون وقفه با وجود الوپیک و امکان دریافت خدمات API (در صورت داشتن وبسایت فروش آنلاین) یا سفارش از طریق وبسایت یا اپلیکیشن، دغدغه ارسال های بیرون بَر را به ما بسپارید، سفیران بیشمار الوپیک در همه حال آماده دریافت سفارشات رستوران شما و تیم پشتیبانی درهر لحظه برای پاسخگویی به نیازهای شما آماده هستند.

 

 

“برای زمان مشتریان ارزش زیادی قائل باشید”

 

 

الوپیک، بزرگترین سامانه حمل و نقل آنلاین با در اختیارداشتن تعداد زیادی پیک موتوری، وانت بار و سواری آماده همکاری با کسب و کارهایی است که روزانه تعداد زیادی سفارش داشته و برای ارسال آنها نیاز به سرعت بیشتر و در عین حال پیگیری آنلاین دارند.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...