الوپیک چگونه میتواند به رستوران ها کمک کند

اکثر رستوران ها و فست فود ها برای سرویس دهی به مشتریانشان که قصد دارند سفارش خود را در منزل یا محل خود تحویل بگیرند نیاز به استفاده از خدمات پیک موتوری دارند. که معمولا تعدادی پیک را به صورت روزانه یا ساعتی استخدام میکنند تا برای سرویس های بیرون بر آمادگی لازم را داشته باشند.

الوپیک به عنوان برترین سرویس دهنده خدمات پیک موتوری به صورت آنلاین در سراسر تهران میتواند در این زمینه کمک بزرگی برای این نوع از فروشگاه ها باشد

کاهش هزینه : با کمک اپلیکیشن سفارش اینترنتی پیک موتوری دیگر نیاز نیست افرادی را به عنوان پیک استخدام کنید زیرا سفیران الوپیک به صورت همیشگی در نقاط مختلف شهر حضور دارند و کافی است در مواقع نیاز وارد اپلیکیشن شده و سفارش خود را ثبت کنید تا یکی از نزدیک ترین پیکهای اطراف برای دریافت مرسوله به شما مراجعه کند

با این کار هزینه های مربوط به حقوق ثابت پیک و هزینه های بیمه و … از بین میرود و توجیه اقتصادی مناسبی برای شما دارد.

همیشه در دسترس : سفیرهای الوپیک به صورت ۲۴ ساعته در شهر حضور دارند و دیگر نگرانی بابت حضور نداشتن پیک در محل خود را ندارید.با ورود به اپلیکیشن میتوانید تعدادی پیکهایی که در اطراف شما حضور دارند را مشاهده کنید.

داشتن حق انتخاب : در الوپیک از سیستم رتبه بندی و امتیاز دهی برای پیک استفاده میشود و میتوانید هنگام درخواست سفارش , پیکی را انتخاب کنید که دارای امتیاز بالا و رای مثبت باشد. در این سیستم بعد از تحویل هر مرسوله میتوان برای پیک امتیاز ثبت کرد و در مورد نحوه سرویس دهی و برخورد او نظر داد.

هنگامی که یک پیک با درصد رضایت بالا سفارش مشتری را به او تحویل میدهد در واقع باعث افزایش رضایت مشتری از سرویس شما میشود زیرا بسیاری از افراد به دلیل رفتار بد پیک دیگر از رستوران خاصی سفارش نمیدهند و به سراغ اغذیه فروش دیگری میروند.

رصد آنلاین : یکی از مهمترین قابلیت های الوپیک به عنوان برترین اپلیکیشن سفارش اینترنتی پیک این است که میتوان از لحظه سفارش تا رسیدن سفیر به مقصد به صورت زنده مسیر حرکت او را روی نقشه ببینید و هر لحظه بتوانید او را رصد کنید و به مشتریان خود به صورت دقیق تری زمان رسیدن غذایشان را اطلاع دهید.

داشتن تمامی این مزایا در کنار هم میتوان الوپیک را به بهترین انتخاب برای جایگزینی سرویس دهنده پیک سنتی برای رستوران ها و فست فود ها تبدیل کند.

4
دیدگاه ها

avatar
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
مهسا احمدیوحید جمآیلار رزاقیمحسن یزدانی Recent comment authors
newest oldest most voted
وحید جم
Guest
وحید جم

باسلام میخواستم از رستورانم با کمک شما غذا ارسال کنم۰۹۳۵۳۶۵۵۰۵۱ مشهد

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام وقت بخیر، لطفا با واحد فروش ۰۲۱۴۱۵۸۱۴۸۱ تماس بگیرید.

محسن یزدانی
Guest
محسن یزدانی

باسلام میخواستم از رستورانم با کمک شما غذا ارسال کنم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا شماره تلفن خود را بگذارید تا با شما تماس گرفته شود

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...