الوپیک چگونه میتواند کسب و کار شما را متحول کند ؟

الوپیک یک اپلیکیشن موبایلی برای سفارش اینترنتی پیک موتوری است که در حال حاضر تمام نقاط تهران و به زودی شهرهای دیگر را تحت پوشش قرار خواهد داد. سوالات زیادی در مورد خدمات الوپیک وجود دارد و اینکه چگونه یک کسب کار فیزیکی یا اینترنتی میتواند از الوپیک برای توسعه خدمات و بهبود کیفیت سرویس خود استفاده کند .

در ادامه با مزایای استفاده از اپلیکیشن الوپیک بیشتر آشنا میشویم

فعالیت کاملا آنلاین اما قانونمند:

الوپیک به عنوان یک شرکت ثبت شده و تحت نظارت اتحادیه صنف وانت بار و پیک موتوری تهران است.اما فعالیت آن به صورت آنلاین و با استفاده از بستر اینترنت همراه و موبایل انجام میشود.برای جلب اعتماد مشتریانمان سعی کردیم تمامی نکات امنیتی را در سایت و اپلیکیشن رعایت کنیم و گواهی نماد ۲ ستاره را وزارت صنعت , معدن و تجارت اخذ کنیم.

همچنین الوپیک به منظور حفظ امنیت مشتریان همکاری نزدیکی با پلیس فضای تبادل اطلاعات (فتا) دارد.در الوپیک همه نکاتی که برای حفظ امنیت و جلب اعتماد مشتری لازم است به دقت رعایت شده است.

تغییر فرهنگ عمومی جامعه :

تا مدتی پیش هیچکس تصور نمیکرد که بتواند روزی از طریق گوشی موبایل کارهای روزمره را تا این راحت انجام بدهد و افرادی که قصد راه اندازی این مدل کسب و کار را داشتند مورد سرزنش دیگران قرار میگرفتند اما امروز افراد  میتواند از طریق اپلیکیشن الوپیک به راحتی و از هر نقطه تهران برای ارسال سفارشات درخواست پیک بدهند و حتی مسیر حرکت پیک را از مبدا تا مقصد روی نقشه ببینند و کنترل کاملی روی سفارش خود داشته باشند.

راه اندازی اپلیکیشن الوپیک میتواند فرهنگ عمومی جامعه را به استفاده از اپلیکیشن ها برای مقاصد مختلف تغییر بدهد و افراد جامعه متوجه میشوند که با استفاده از موبایل حتی میتوان پیک موتوری هم سفارش داد.

تحویل سریع و مطمئن :

از آنجا که سفیر های الوپیک در تمام نقاط تهران مستقر هستند میتوانید مرسولات را در کمترین زمان و با بیشترین سرعت ارسال کنید. در اپلیکیشن الوپیک این قابلیت وجود دارد که به عملکرد پیک ها امتیاز و نظر بدهید که این به افراد دیگر برای ثبت سفارش کمک فراوانی میکند زیرا میتوانند قبل از سفارش ببینند که پیک مورد نظرشان چه سابقه عملکردی و امتیازی دارد.

از طرفی مرسولات قیمتی قابلیت بیمه شدن به درخواست مشتری را هم دارند که خیالشان را از بابت خسارت دیدن مرسوله در هنگام ارسال راحت میکند.

در الوپیک نیازی به سفارش بسته برگشت هم ندارید زیرا شخصی که بسته را تحویل میگیرد به صورت دیجیتال در اپلیکیشن به پیک امضا میدهد و شما در همان لحظه امضای تحویل گیرنده را میبینید و مطمئن هستید سفارش به مقصد رسیده است.

قابل استفاده هر زمان , هر جا :

گفتیم که الوپیک آنلاین است و تمامی خدمات آن با گوشی موبایل انجام میشود. پس هرگز نگرانی های سرویس های سنتی سفارش پیک مانند ساعت کاری محدود و نداشتن پیک به میزان کافی را ندارید.

با الوپیک میتواند از هر جایی که هستید به راحتی سفارش خود را ثبت کنید و با موبایل خود تمامی مراحل ثبت سفارش و پرداخت هزینه سفارش تا رسیدن پیک به مقصد و تحویل مرسوله را کنترل کنید.

قیمت های غیر قابل رقابت :

از آنجا که فعالیت الوپیک اینترنتی است پس بسیاری از هزینه های سیستم های سنتی سفارش پیک مانند اجاره دفتر در نقاط مختلف شهر و استخدام کارمند و سایر هزینه های جاری این سیستم های سنتی را حذف کرده است.

به همین دلیل تعرفه هایی که ما به مشتریانمان میدهیم بسیار رقابتی و تا ۳۰% پایینتر از سیستم های مشابه است.

حتی طرح های تشویقی و کدهای تخفیف ویژه ای برای مشتریانمان در نظر گرفته ایم که میتواند در کاهش هزینه های سفارشات تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

الوپیک ترکیبی هوشمندانه از تکنولوژی و خلاقیت است که میتواند برای هر نوع کسب و کاری قابل استفاده باشد. در الوپیک هیچ محدودیتی از نظر زمان و مکان وجود ندارد و خدمات ما به صورت ۲۴ ساعته در تمامی نقاط تهران قابل استفاده است.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...