با تغییرات الوپیک در بروز رسانی جدید آشنا شوید

هر سال همین موقع شروع به خانه‌تکانی می‌کنیم. از وسایل، اتاق و خانه‌هایمان گرفته تا محل کار و غیره…  اپلیکیشن الوپیک هم از این قاعده مستثنی نیست؛ به‌خصوص که نرم‌افزار الوپیک از زمان آغاز به کار خود تا به امروز تغییرات زیادی داشته است.
ما به صورت تمام وقت تلاش کردیم تا نقاط قوت‌ را افزایش دهیم و از نقاط ضعف بکاهیم. کم‌کم خدمات مختلف را اضافه و رابط کاربری را تقویت کردیم تا به نسخۀ امروزی رسیدیم. حالا در به‌روز رسانی اخیر و در حالی‌که کمتر از دو ماه به پایان سال باقی مانده، ما هم خانه‌تکانی کرده‌ایم و در نتیجۀ آن، شما با تجربه‌ای جدید از نرم‌افزار الوپیک مواجه خواهید شد که ناشی از طراحی رابط کاربری نوین است. بنابراین، لطفا از تغییرات ظاهری الوپیک شگفت‌زده نشوید!
البته تیم طراحی علاوه‌ بر ‌اینکه نرم‌افزار را بهبود بخشیده، امکانات جدیدی را هم به اپلیکیشن اضافه کرده است که در ادامه به تشریح آن‌ها می‌پردازیم:

انتقال یا دریافت اعتبار الوپیک از سایر مشتریان
شاید این اتفاق تلخ را تجربه کرده باشید که زمان پرداخت هزینه تاکسی، ناگهان متوجه شوید کیف پول خود را جا گذاشته‌اید یا فراموش کرده‌اید حساب خود را شارژ کنید و پول نقد هم به همراه ندارید. شاید کیف پولتان را در خانه جا گذاشته باشید؛ شاید هم مورد سرقت قرار گرفته‌اید. در این هنگام علاوه‌بر فشار عصبی و استرسی که احساس می‌کنید، باید با خجالت برای راننده تشریح کنید که دقیقا چه اتفاقی افتاده. باقی جریان هم به این بر‌می‌گردد که راننده تا چه حد حالش خوب باشد یا به شما اعتماد کند. اما همۀ این نگرانی‌ها و اضطراب دیگر تمام شده است. چطور؟!
در به‌روز رسانی جدید نرم‌افزار الوپیک، امکان انتقال اعتبار بین کاربران الوپیک فراهم شده است. با این روش شما به راحتی می‌توانید برای برای یکی از دوستانتان اعتبار بفرستید یا اگر در چنین موقعیتی قرار گرفته‌اید، برای دوستانتان درخواست اعتبار بفرستید و از آن‌ها اعتبار دریافت کنید.
با اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن الوپیک، امکان تبادل اعتبار بین کاربران الوپیک فراهم شده است. بنابراین، از این پس می‌توانید برای دوستان و آشنایان اعتبار الوپیک بفرستید یا از آن‌ها اعتبار دریافت کنید.
هرچند که این قابلیت کاربردهای فراوانی دارد اما بیشترین کاربرد آن در زمانی است که به پول نقد یا کارت اعتباریتان دسترسی ندارید.

افزوده شدن «بخش پیام» به اپلیکیشن (به زودی)
پیش از این برای مطلع شدن از اطلاعیه‌ها و اخبار الوپیک باید هر بار در موتورهای جست و جو را بررسی می‌کردیم، به شبکه‌های اجتماعی سرک می‌کشیدیم و حتی سری به خبرگزاری‌های می‌زدیم. امروز با به‌روز رسانی جدید اپلیکیشن الوپیک، هر خبری که به الوپیک مربوط باشد را در بخش «پیام» ها خواهید یافت.
در حقیقت، این بخش کانالی است که به واسطۀ آن شما از تمامی اخبار و اطلاعیه‌های الوپیک مطلع خواهید شد. البته توجه داشته باشید که این کانال تنها برای دریافت اطلاعات الوپیک طراحی شده است و امکان تعامل دو طرفه در آن برای کاربر وجود ندارد. هرچند که چنین گزینه‌ای در داخل اپلیکیشن وجود دارد و در واقع اگر شما قصد دارید برای الوپیک پیامی بفرستید، باید این کار را بخش مخصوص که در اپلیکیشن وجود دارد، انجام بدهید تا بتوانید با پشتیبانان الوپیک از طریق «چت» گفت‌و‌گو داشته باشید.
افزون بر این موارد مهم، موارد دیگری نیز در اپلیکیشن دچار تغییر شده‌اند که از جملۀ آن‌ها می‌توان به مواردی از این دست اشاره کرد:
در قسمت ثبت نظرات تغییراتی ایجاد شده تا شما عزیزان قادر به ثبت جزییات بیشتری در قسمت نظرات باشید.
تغییرات نقشۀ الوپیک نیز در این به‌روز رسانی امکان آدرس‌دهی دقیق را فراهم آورده است.

رونمایی از سرویس «الوتاکسی» و تفکیک سرویس حمل‌ونقل بار و جا‌به‌جایی مسافر (به زودی)
الوپیک به عنوان برترین اپلیکیشن حمل‌ونقل بار، ابتدا با ارائه خدمات پیک‌های موتوری به صورت هوشمند کار خود را آغاز کرد. اما از آن‌جا که الوپیک یک شرکت On Demand است و براساس تقاضا به مشتریان خود خدمات مختلف ارائه می‌کند. بر همین اساس، پس از ارائه اولین سرویس خود –پیک‌موتوری آنلاین- الوپیک از سایر خدمات خود مانند تاکسی‌موتور، وانت‌بار و سواری‌بار رونمایی کرده است و اکنون در ادامۀ این مسیر سرویس «تاکسی مسافر» خود را معرفی می‌کند تا سرانجام، از این پس سرویس مخصوص جا‌به‌جایی مسافر «الوپیک» نیز در داخل نرم‌افزار قابل استفاده باشد.
در این بخش امکانات مختلفی به‌منظور تسهیل درخواست در دسترس کاربران قرار گرفته است که از جملۀ آن‌ها می‌توان به امکان سفارش ده درخواست سرویس تاکسی و تاکسی‌موتور به صورت هم‌زمان اشاره کرد.
همچنین به منظور اینکه در زمان انتخاب سرویس‌هایی مثل تاکسی، تاکسی‌موتور و پیک از بروز اشتباه جلوگیری شود، این سرویس‌ها از یکدیگر تفکیک شده‌اند.

شخصی سازی صفحه رصد آنلاین
شخصی سازی رصد آنلاین شخصی سازی صفحه های شخصی در سرویس های اینترنتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. امکانات جدید الوپیک دقیقا به این موضوع پرداخته است. این ویژگی امکان این را به کاربر می دهد تا با توجه به سلایق خود صفحۀ رصد آنلاین را شخصی سازی کند. در این صفحه امکانات اضافه شده برای کسب و کارهایی که از پنل سازمانی الوپیک (API) استفاده می کنند به صورت زیر است:

  • امکان اضافه شدن لوگوی کسب و کار در پروفایل
  • امکان اضافه شدن تصویر در پروفایل
  • امکان اضافه شدن اسم کسب و کار
  • امکان مشاهدۀ وضعیت پرداخت؛ از بین دو حالت پرداخت شده و پرداخت نشده
  • امکان مشاهدۀ قیمت سرویس
  • امکان مشاهدۀ شمارۀ تماس سفیر
  • امکان مشاهدۀ قسمت اطلاعات

قیمت گیری گروهی برای مشتریان
قیمت گیری گروهی برای مشتریان امکان قیمت گیری گروهی برای کسب و کارهای همکار با الوپیک فراهم شده است. کسب و کارهای همکار از این پس با استفاده از این قابلیت می توانند با ارسال یک درخواست برای گروهی از آدرسها، به صورت همزمان قیمت های متناظر را دریافت کنند.

فیلدهای اضافی
فیلدهای اضافی امکان دیگر اضافه شده به سرویس سازمانی الوپیک “فیلدهای اضافی” است. با استفاده از این امکان از این پس مشتریان وب‌ سرویس الوپیک می‌توانند با ارسال پارامترهای دلخواه در هنگام ثبت درخواست، همان پارامترها را بر روی پاسخ وب‌سرویس دریافت کنند.

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیشهاب محبی Recent comment authors
newest oldest most voted
شهاب محبی
Guest
شهاب محبی

چرا هر وقت میخوایم از الوتاکسی استفاده کنیم فقط موتور موجوده! من چند دفعه میخواستم ماشین بگیرم ولی کلا دو سه تا موجود بود و هیچکسم قبول نمیکرد. بهتر نیست شرایط رو طوری کنید که راننده قبول کنه که سفر رو قبول کنه!؟
مرسی

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

سلام آقای محبی
بله حق با شماست
سرویس الوتاکسی تازه راه اندازی شده و در حال جذب راننده هستیم
به زودی برطرف میشه

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...