انتخاب بهترین ها برای الوپیک

افرادی که به عنوان پیک موتوری در سیستم الوپیک عضو میشوند به نام سفیر شناخته میشوند و این افراد بر اساس سوابق و عملکردی که دارند توسط ما رده بندی می شوند.

الوپیک معیارهای مختلفی برای رده بندی پیک ها دارد از جمله :

  • سوابق کاری گذشته پیک و شرکت هایی که قبلا در آن مشغول بوده و همچنین نداشتن مشکلی از نظر سوابق اعتیاد یا سوء پیشینه
  • تیم الوپیک قبل از ثبت نام افراد تحقیقات کاملی در مورد شخص به عمل می آورد زیرا امنیت و دقت در ارسال مرسولات برای ما بسیار مهم است و میخواهیم فقط افرادی وارد سیستم شوند که واقعا علاقه به کار دارند.
  • بعد از ثبت نام عملکرد هر سفیر به صورت دقیق توسط بازرسان کنترل می شود
  • هر کاربر نیز می تواند بعد از پایان سفارش به سفیر امتیاز بدهد و نظر خود را در مورد عملکرد او ثبت کند.این بهترین شاخص برای ارزیابی عملکرد سفیرها در سیستم الوپیک است.

سفیر هایی که هم از نظر تیم الوپیک و هم از نظر امتیازات ثبت شده توسط کاربر دارای عملکرد مثبت و قابل قبولی باشند مورد تقدیر قرار میگیرند و همچنین سفیرهایی با عملکرد ضعیف در صورتی که نتوانند خودشان را به حد انتظار برسانند از سیستم به طور موقت یا دائم حذف میشوند و ادامه همکاری با آنها امکان پذیر نیست چرا که الو پیک تلاش می کند با بهترین افراد همکاری کند.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...