انتقال اعتبار، امکان تازه در سوپر اپ الوپیک

«انتقال اعتبار» امکانی بسیار پرکاربرد است که به کاربران سوپر اپ الوپیک اجازه می‌دهد تا بتوانند اعتبار خود را به حساب کاربری دیگری انتقال دهند. این امکان که پیش‌تر در وب‌اپلیکیشن الوپیک وجود داشت، به شما کاربران عزیز اجازه می‌دهد تا هنگامی که دوستان یا آشنایانتان امکان دسترسی به پول نقد ندارند یا به هر دلیلی به اعتبار نیاز دارند، حساب کاربری آن‌ها را شارژ کنید. تا پیش از این، چنین امکانی تنها در نسخۀ وب اپلیکیشن الوپیک وجود داشت اما با انتشار نسخۀ جدید الوپیک، امکان انتقال اعتبار در اپلیکیشن نیز فراهم شده است.

بر همین اساس گفت و گویی با میلاد، مدیر محصول الوپیک تدارک دیده ایم تا در مورد جزئیات این قابلیت آگاهی بیشتری پیدا کنیم:

  • انتقال اعتبار در الوپیک برای چه منظوری استفاده میشود ؟

    فرض کنید شما در منزل یا محل کار نیاز به ارسال بسته توسط پیک موتوری یا استفاده از خدمات حمل مسافر توسط تاکسی موتور یا سواری مسافر دارید، ولی دسترسی به پرداخت اعتباری یا نقدی ندارید، در این حالت چه کاری انجام می دهید ؟
    الوپیک با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و بر پایه شعار همیشگیِ “زندگی هوشمند با الوپیک” تصمیم به بروزرسانی و معرفی قابلیت جدید “انتقال اعتبار” گرفته است. با استفاده از این قابلیت شما می توانید به سادگی از سایر مشتریان الوپیک اعتبار مورد نظر خود را دریافت و یا به میزان مورد نیاز اعتبار انتقال دهید.

     
  • رقم انتقال اعتبار در الوپیک محدودیت دارد ؟

    خیر، مشترکین میتوانند هر میزان اعتبار مورد نیاز طرف درخواست کننده را انتقال دهند و محدودیتی برای این قابلیت وجود ندارد.

  • انتقال اعتبار برای شرکت هایی که از الوپیک API دارند قابل استفاده است یا مشترکین هم به این قابلیت دسترسی دارند ؟

    این قابلیت برای تمامی استفاده کنندگان از سرویس های الوپیک در دسترس است.تنها نکته استفاده از این قابلیت در دسترس بودن انتقال اعتبار در نسخه وب است.
                                         

اما چطور از طریق اپلیکیشن الوپیک، به دیگران اعتبار منتقل کنیم؟
برای پاسخ به این سوال، در ادامه گام به گام با ما همراه باشید:

  1. به زبانۀ «پروفایل» بروید و گزینۀ «انتقال اعتبار» را لمس کنید.

  2. شمارۀ فردی که می‌خواهید به حساب او اعتبار ارسال کنید را وارد کنید. می توانید برای دسترسی به لیست مخاطبانتان از گزینۀ سمت چپ به نام «مخاطبان» بهره بگیرید. برای این‌کار نیاز است تا به اپلیکیشن الوپیک دسترسی به مخاطبانتان را بدهید. شماره تماس مورد نظر را انتخاب کنید و گزینۀ «ادامه» را بزنید.

  3. در قدم بعدی، میزان اعتبار فعلی شما بالای صفحه نمایش داده می‌شود و در قسمت پایینی، مبالغ انتقال اعتبار پیش‌فرض قرار دارد. همچنین شما در این بخش می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را در باکس پایین صفحه وارد نمایید.

  4. پس از انتخاب مبلغ موردنظر، گزینۀ «انتقال» را بزنید و سپس گزینۀ «تایید» را لمس کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...