باشگاه مشتریان الوپیک پر از جایزه شد!

خبر دارید که ما در الوپیک یک باشگاه بزرگ برای مشتریان داریم؟ این باشگاه پل ارتباطی ما و شما مشتریان عزیز است. ما تلاش می‌کنیم با بروز کردن جوایز این باشگاه، از وفاداری شما نسبت به الوپیک تشکر کرده باشیم! برای اطلاع از جوایز، نحوه افزایش امتیاز و چند نکته دیگر با ما همراه باشید.

باشگاه مشتریان کجاست؟!

باشگاه مشتریان الوپیک یک باشگاه مجازی در اپلیکیشن الوپیک است و عضویت در آن بسیار راحت است. کافیست اپلیکیشن الوپیک را دانلود کنید و به صورت رایگان در باشگاه مشتریان الوپیک عضو شوید. دسترسی به باشگاه مشتریان الوپیک از طریق وب‌سایت الوپیک نیز امکان‌پذیر است. می‌توانید برای دسترسی از طریق وب‌سایت به بخش باشگاه مشتریان الوپیک بروید. شما می‌توانید متناسب با امتیازهایی که به دست می‌آورید، از این باشگاه خدمات دریافت کنید و سطح امتیاز شما نیز بستگی به مواردی دارد که در ادامه برایتان توضیح می‌دهیم.

 

 

در باشگاه مشتریان چه خدماتی داریم؟

الوپیک با شرکت‌های بسیاری همکاری می‌کند و خدمات بسیاری را نیز از این شرکت‌ها در باشگاه مشتریان برای شما قرار داده است. کافیست به اپلیکیشن الوپیک مراجعه کرده و در قسمت خرج امتیاز، این خدمات را ببینید. این خدمات به صورت کارت تخفیف ارائه شده‌اند و شما می‌توانید با کلیک روی هر کارت، شرایط خرید آن را بخوانید. سپس در صورت تمایل روی دکمه خرید کلیک کرده و آن را تهیه کنید. این خدمات متناسب با این که شما در چه سطحی قرار دارید به شما ارائه می‌شود.

برای مثال یکی از خدمات محبوب باشگاه مشتریان الوپیک، کارت تخفیف الوپیک است. شما می‌توانید امتیازهای خود را به کد تخفیف الوپیک تبدیل کرده و از آن استفاده کنید! در باشگاه مشتریان الوپیک خدمات متنوع بسیاری وجود دارد، مانند:

  • کارت تخفیفی مدیسه
  • کارت تخفیف بیمه
  • کارت تخفیف شب
  • کارت تخفیف هوزاس
  • کارت تخفیف کوییزآوکینگز
  • کارت تخفیف هاب‌کار
  • کارت تخفیف سفارش غذا و…

برای اطلاع از دیگر خدمات باشگاه مشتریان الوپیک، کافیست همین حالا اپلیکیشن الوپیک خود را باز کرده و به بخش باشگاه مشتریان بروید.

 

دانلود الوپیک

سطح‌بندی در باشگاه مشتریان چگونه است؟

باشگاه مشتریان الوپیک چهار سطح آبی، برنزی، نقره‌ای و طلایی دارد. شما کاربران عزیز الوپیک، به محض عضویت در باشگاه مشتریان در سطح آبی قرار می‌گیرید و سپس با توجه به امتیازهایی که به مرور دست می‌آورید، به سطوح بالاتر ارتقا پیدا می‌کنید. سطح‌بندی‌ها بر اساس میزان گردش مالی شما در الوپیک مشخص می‌شوند. پس هر چه بیشتر در الوپیک سفارش ثبت کنید، سطح شما بالاتر خواهد رفت. همچنین در سطح‌های بالاتر، سریع‌تر و راحت‌تر می‌توانید امتیاز دریافت کنید.

گردش مالی مورد نیاز برای رسیدن به هر سطح، عبارت است از:

  • برنزی : ۵۰۰ هزار تومان

  • نقره‌ای : ۲ میلیون تومان

  • طلایی : ۵ میلیون تومان

پس از کسب امتیازها این امکان برای شما به وجود می آید که امتیازها را به کارت تخفیف یا اعتبار الوپیک تبدیل کنید. از این پس با ثبت هر سفارش، امتیاز وفاداری مشخصی دریافت خواهید کرد.

منظور از زمان باقی‌مانده در یک سطح چیست؟

به محض وارد شدن به هر سطح، تا یک سال فرصت دارید در آن باقی بمانید. در این یک سال اگر گردش مالی شما به میزان مورد نیاز برای سطح بعدی افزایش پیدا کند، وارد آن خواهید شد و مجددا یک سال فرصت دارید تا در سطح جدید باقی بمانید. در غیر این صورت بعد از به پایان رسیدن فرصت شما در آخرین سطح، سطح جدید شما با توجه به گردش مالی‌تان در ۳۶۵ روز گذشته تعیین خواهد شد.

چطور در باشگاه مشتریان امتیاز دریافت کنیم؟

شما به ازای هر سفارشی که در الوپیک ثبت و تکمیل می‌کنید، (بسته به سطحی که در آن قرار دارید)، میزان مشخصی امتیاز دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید بر روی دکمه مشاهده نحوه محاسبه امتیازها در پایین صفحه توضیحات کلیک کنید تا امتیاز شما متناسب با سطح شما و نحوه پرداختتان (نقدی/ اعتباری) محاسبه شود.

یکی از راه‌های مهم برای افزایش بیشتر امتیازات، پرداخت اعتباری هزینه سفر است. این ساده‌ترین راه برای کسب جایزه، کوپن و اعتبار در ازای دریافت خدمات از الوپیک است و شما می توانید علاوه بر اینکه از خدمات الوپیک استفاده می‌کنید، جوایز خوبی نیز دریافت کنید!

 

دانلود الو پیک

چطور امتیازها را خرج کنیم؟

در باشگاه مشتریان الوپیک دو راه برای خرج کردن امتیازها وجود دارد:

  • تبدیل امتیازها به کوپن‌های تخفیف: شما می‌توانید با تهیه کارت‌های تخفیف، برای بهرمندی از خدمات شرکت‌های معتبر، قیمت کمتری بپردازید.

  • تبدیل امتیازها به اعتبار: با این کار مبلغ مشخصی به حساب کاربری شما افزوده خواهد شد. (امتیازات قابلیت تبدیل به پول نقد را ندارند.)

پس هر چه سطح شما بالا رود، کسب امتیازها سریع‌تر و راحت‌تر شده و گزینه‌های بیشتری برای خرج امتیازات خود دریافت خواهید کرد.

 

آیا امتیازها از بین می‌روند؟

در صورتی که طی ۶ ماه، امتیازاتی که در باشگاه مشتریان دریافت می‌کنید را به جایزه تبدیل نکنید، منقضی خواهند شد.

سوالی برای شما پیش آمده؟

اگربرای شما سوالی پیش آمده است که جواب آن در این مطلب نبود، کافیست اپلیکیشن سفیران الوپیک را باز کرده و روی گزینه جزئیات بیشتر کلیک کنید. در این بخش تعدادی سوال متداول را به همراه جواب‌هایشان قرار داده‌ایم. اگر باز هم جواب سوال خود را نگرفتید، می‌توانید با پشتیبانی الوپیک تماس بگیرید.

9
دیدگاه ها

avatar
5 Comment threads
4 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
مهسا احمدیمونا فرد زادهآیلار رزاقیرضا دلبریalborz Recent comment authors
newest oldest most voted
مونا فرد زاده
Guest
مونا فرد زاده

اسم سفیرتون افشین رحمانی نژاد بود یادم رفت بگم

مونا فرد زاده
Guest
مونا فرد زاده

تشکر از یکی از سفیراتون که دارو های مادرمو برده بوده بعد دیده حالش خوب نیست زنگ زده امبولانس و باهاش رفته و از جیبش هذینه کرده بوده تا ما بیایم. واقعا انسان شریفی بوده هر کاری کردیم نزاشت بهش هدیه یا کاری براش بکنیم واقعا ازش ممنونم یه جورایی جون مادرم مدیونشم به خاطر این موضوع همیشه از الو پیک استفاده میکنم

مهسا احمدی
Guest
مهسا احمدی

سلام. روزتون بخیر. اقدام آقای رحمانی نژاد برای ما هم بسیار خوشحال کننده و باعث افتخار هست. قطعا الوپیک این اقدام انسان‌دوستانه رو شایسته تقدیر می‌دونه و تلاش می‌کنیم از ایشون قدردانی شایسته‌ای داشته باشیم.

رضا دلبری
Guest
رضا دلبری

سپاسگزارم از این طرح خوب تون اما بنده درخواست هایی که دادم همش برای جابجایی بسته بوسیله ی موتور بوده پس کد تخفیف الو تاکسی و الو وانت به کارم نمیاد . . بر اساس نیاز مشتری طرح تشویقی بزارید مطمعنن موفق تر خواهید بود به نظر بنده و چند کاربر دیگه که دیدم نظراتشون رو این طرح تشویقی از جهتی ضد تبلیغ هست برای [الوپیک] تا تبلیغ . . امیدوارم خیلی حساب شده تر تصمیمات الوپیک گرفته بشه دیگه الان سال ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ نیست که همچنان با آزمون و خطا پیش بره استارت آپ به این… نمایش بیشتر...

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
از پیشنهاد شما سپاسگزاریم و حتما آن را بررسی خواهیم کرد

alborz
Guest
alborz

سلام
الان برای من کد تخفیف آمده (یعنی ساعت ۳:۱۵ بعداظهر) بنظرتون با توجه به اعتبار ۹ ساعته خیلی دیر نفرستادید؟! حداقل از اولین ساعات کاری ارسال کنید، نه پایان ساعت کاری من امروز بخاطر مدیریت هزینه مجبور شدم اسنپ بگیریم خوب زودتر میفرستادید الو پیک میگرفتم:(

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
کدهای تخفیف در زمان اوج درخواست ارسال می‌شود
کدهای الوپیک را دنبال کنید زیرا اکثر آنها چندین روز مهلت استفاده دارند

مرتضی عباسی
Guest
مرتضی عباسی

با سلام سفیران الو پیک برای خرج امتیاز
چه کالاهایی را میتوانند دریافت کنند

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

میتونین در باشگاه سفیران لیست اونها رو ببینین

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...