با الوپیک، هزینه های ارسال ۱۰ برابر کمتر شده

علی نقیان مدیر و صاحب برند برتونیکس است. پدر او هم تولید کننده کفش بوده و امروز او راه پدر را در فروشگاه خود ادامه می دهد.

نقیان یکی از عوامل موفقیت مجموعه خود را همراهی الوپیک در همه ساعتهای روز و هفته و ماه می داند. او معتقد است:« یک مجموعه تجاری موفق نیاز به همراه تجاری قوی دارد که قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتری باشد. ما برای ارائه خدمات خود به مشتریان، الوپیک را داشتیم و خوشحالیم از این انتخاب، زیرا بازخورد بسیار خوبی را از مشتریان خود به خاطر خدمات سریع، محترمانه و تمام وقت الوپیک دریافت کردیم.»

به گفته این مشتری وفادار الوپیک، موفقیت هر تجارتی به خدماتیست که ارائه می کند و الوپیک به عنوان یک شرکت استارتاپ بزرگ هر لحظه که بخواهی کنارت هست:« ما به عنوان یک فروشگاه، اغلب در روزهای تعطیل هم مشغول به کار هستیم. اما عموما پیک موتوری های سنتی، زمان کاری خود را با ادارات و سازمانها تنظیم می کنند و در روزهای تعطیل همیشه با مشکل مواجه بودیم. این در حالیست که الوپیک نه تنها در ۲۴ ساعته شبانه روزی در دسترس است، بلکه در روزهای تعطیل با همان قدرت روزهای کاری خدمات می دهد. و این برای ما بسیار مهم بود.»

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...