با قابلیت های جدید پنل سازمانی الوپیک آشنا شوید

الوپیک به عنوان یکی از بزرگترین استارت آپ های صنعت حمل و نقل کشور در ماه های اخیر در تلاش بوده زیر ساخت سرویس های ارائه شده را با بروزرسانی های جدید بهبود بخشد . قابلیت های جدید الوپیک به صورت مستقیم یا غیر مستقیم تجربۀ کاربری را تحت تاثیر قرار میدهند. در این مقاله قصد داریم به ۴ مورد از امکانات جدید پنل سازمانی الوپیک به طور مختصر اشاره کنیم:

“شخصی سازی صفحه رصد آنلاین و انتقال اعتبار به حساب دیگر از قابلیت های جدید و کاربردی پنل سازمانی”

شخصی سازی صفحه رصد آنلاین
شخصی سازی رصد آنلاین شخصی سازی صفحه های شخصی در سرویس های اینترنتی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. امکانات جدید الوپیک دقیقا به این موضوع پرداخته است. این ویژگی امکان این را به کاربر می دهد تا با توجه به سلایق خود صفحۀ رصد آنلاین را شخصی سازی کند. در این صفحه امکانات اضافه شده برای کسب و کارهایی که از پنل سازمانی الوپیک (API) استفاده می کنند به صورت زیر است:

  • امکان اضافه شدن لوگوی کسب و کار در پروفایل
  • امکان اضافه شدن تصویر در پروفایل
  • امکان اضافه شدن اسم کسب و کار
  • امکان مشاهدۀ وضعیت پرداخت؛ از بین دو حالت پرداخت شده و پرداخت نشده
  • امکان مشاهدۀ قیمت سرویس
  • امکان مشاهدۀ شمارۀ تماس سفیر
  • امکان مشاهدۀ قسمت اطلاعات

 

” لوگو و اسم شرکت خود را به پروفایل اضافه کنید”

انتقال اعتبار به حساب دیگر
انتقال اعتبار به حساب دیگر این ویژگی به کاربران الوپیک این امکان را می دهد که از حساب خود به حساب کاربر دیگری اعتبار نقدی انتقال دهند. شیوه استفاده از این ویژگی به این صورت است که کاربر پس از انتخاب دکمۀ “انتقال اعتبار به حساب دیگران” وارد صفحۀ جدیدی می شود که در بالاترین قسمت این صفحه گزینۀ شارژ حساب قرار گرفته است؛ کاربر می تواند شارژ حساب خود یا انتقال اعتبار به حساب دیگری را انتخاب کند. پس از انتخاب انتقال اعتبار به حساب دیگری قسمتی ایجاد می شود که با وارد کردن شماره تلفن فرد مورد نظر به حساب الوپیک او می توان مبلغ دلخواه را انتقال داد.

“برای دوستان یا آشنایان خود اعتبارِ استفاده از الوپیک ارسال کنید”

قیمت گیری گروهی برای مشتریان
قیمت گیری گروهی برای مشتریان امکان قیمت گیری گروهی برای کسب و کارهای همکار با الوپیک فراهم شده است. کسب و کارهای همکار از این پس با استفاده از این قابلیت می توانند با ارسال یک درخواست برای گروهی از آدرسها، به صورت همزمان قیمت های متناظر را دریافت کنند.

فیلدهای اضافی
فیلدهای اضافی امکان دیگر اضافه شده به سرویس سازمانی الوپیک “فیلدهای اضافی” است. با استفاده از این امکان از این پس مشتریان وب‌ سرویس الوپیک می‌توانند با ارسال پارامترهای دلخواه در هنگام ثبت درخواست، همان پارامترها را بر روی پاسخ وب‌سرویس دریافت کنند.

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیمهدوي Recent comment authors
newest oldest most voted
مهدوي
Guest
مهدوي

سلام نيازمند پنل سازماني مي باشم

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
لطفا با شماره زیر تماس بگیرید

۳۴۶ ۴۱ ۰۲۱

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...