مسیریابی موفقیت – بهترین استارتاپ های ایران به دنبال چه افرادی برای استخدام هستند؟

امروزه استارتاپ ها دنیای جدیدی برای زندگی هوشمند و مدرن ایجاد کرده اند. دیر یا زود مشاغل سنتی جای خود را به کسب و کارهای نوین خواهند داد و هر که از این غافله جا بماند، قطعا بازنده است.

در حالیکه استارتاپ ها به عنوان اشتغالزاترین کسب و کارها شناخته می شوند، قطعا می توانند طی سالهای دیگر سهم بسزایی در جابجایی آمار بیکاری کشور داشته باشند.

در اینجا سعی میکنیم نکاتی که برای استخدام در یک استارتاپ معتبر نیاز دارید را مطرح نماییم .

۱- تخصص و مهارت خاصی دارید؟ یک گام جلو هستید

استارتاپ ها با توجه به ماهیت دانش محورِ خود نیاز به جذب افرادی دارند که بتوانند در مسیر رو به رشد شرکت از تخصص و مهارتشان به بهترین نحو استفاده کنند، شما نیاز به کسب تجارب عالی و طی نمودن دوره های مرتبط با زمینه شغلی خود دارید تا بتوانید در بهترین استارتاپ های ایران استخدام شوید.

۲-روحیه کار تیمی و انعطاف پذیری در استارتاپ

حتما با واژه Teamwork آشنایی دارید، فرهنگِ کاربردی که میتواند به فعالیت ها سرعت ببخشد، روحیه تیمی را بالا ببرد و منجر به نتایج شگفت انگیز گردد، اما پیش زمینه کار تیمی یا Teamwork چیست؟ انعطاف پذیری (flexible) در انجام دادن فعالیت ها و قبول وظایف مشخص شده میتواند سخت ترین پروژه ها را با موفقیت به سرانجام برساند.

۳-انگیزه های پیشرفت شخصی را در خود افزایش دهید

میل به پیشرفت شخصی و افزایش دانش و مهارت میتواند توجه هر مدیری را در استارتاپ جلب کند، زیرا این فرآیند به صورت محسوس روی کسب و کاری که در آن مشغول به فعالیت هستید تاثیرگذار است.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...