بهترین شرکت های پیک دنیا از نگاه الوپیک

روزگاری جا به جایی انسان ها و حتی کالاها با اسب ها یا چهارپاها امکان پذیربود اما با گذشت زمان در عصر جدید در صنعت حمل و نقل پیشرفت های چشم گیری رخ داده است .

نیاز جامعه بشری ،ایده پردازان ،محققان و صاحبان کسب و کار را به ایجاد پدیده ای نوین و تازه در این عرصه وادار کرده است.

ایده هایی مفید و کاربردی که هرکدام با ویژگی خاص از دیگری متمایز شده است. اگر به اطرافمان نگاه کنیم می بینیم که بسیاری از شرکت های دانش بنیان در این صنعت به فعالیت می پردازند.

در این مقاله الوپیک به بررسی برخی از برترین شرکت های فعال در صنعت حمل و نقل می پردازد.

 

YRC Worldwide

این شرکت در سال ۱۹۴۲ تاسیس شد که در ابتدا بسیار کوچک بود و بعدها به یکی از بزرگترین کمپانی ها در صنعت حمل و نقل و جا به جایی تبدیل شد. این شرکت مشکل جا به جایی ابزارالات سنگین وزن را حل کرده است و در تمامی قسمت ها از جمله وسایل صنعتی، بازرگانی و خرده فروشی فعالیت دارد ، این شرکت بیش از ۵۰۰۰کارمند دارد.

 

DTDC

در سال ۱۹۹۰ تاسیس شده است.

برای اثبات اعتماد و سرعت سرویس هایی که ارائه می دهد میتوان به کالاهی که هیچکدام بازگشتی نداشته اند استناد کرد.

این شرکت هندی است که شعبات زیادی را در سراسر دنیا راه اندازی کرده است .

با تخمینی که زده شده است این شرکت قابلیت حمل بیش از ۱۱میلیون محموله در ماه را دارد که به بزرگترین و محبوب ترین شرکت پیک نسبت به دیگر رقیبان خود در کشور هند تبدیل شده است .

 

Japan Post group

در حال حاضر این شرکت به خوش قول ترین و محبوب ترین در حوزه پیک و حمل و نقل در سراسر دنیا تبدیل شده است. تمامی سرویس های خود را به تمامی نقاط دنیا توسعه داده است .

 سفارش ،بسته بندی و ارسال از طریق این شرکت بسیار سریع ، منظم و آسان می باشد.

همچنین گروه پست ژاپن در سال های اخیر توانسته است بیشترین رتبه در کسب رضایت مشتریان خود را از آن خود کند.

 

Schenker AG

این شرکت با فراهم نمودن سرویس های کاربردی مفید برای جا به جایی مرسوله ها و سفارشات به نقاط مختلف دنیا جای جای خود را در عرصه موفق ترین شرکت های پیک باز کرده است. با وجود دفتر مرکزی خود در برلین، حدود ۲۴۰۰ دفتر نیزدر سراسر دنیا دارد که این به خودی خود یک پیشرفت چشمگیری در این حوزه می باشد.

 

Royal Mail

شرکت پیک رویال در کشور انگلستان فعالیت دارد که صاحب اصلی آن دولت همین کشور می باشد. شرکت رویال به یکی از قدیمی ترین و معتمد ترین ها با دارایی حدود ۱۷۶۰۰۰ کارمند فعال تبدیل شده است. گزارشات ثبت شده حاکی از توانمندی های این شرکت است، به طوری که ۸۴ میلیون سفارش اعم از نامه، بسته و ابزارهای متفاوت روزانه حمل و ارسال می شود .

 

سرعت بالا در حمل و ارسال کالا ها این شرکت را به معروف ترین شرکت های پیک در سراسر دنیا تبدیل کرده است.همانطور که مشخص است شرکت های توانمد زیادی در جهان سعی خود را می کنند تا رضایت و اعتماد مشتریان خود را حفظ کنند. الوپیک نیز در سفری که آغاز کرده است هدف خود را در برطرف کردن نیاز های جامعه خود و کسب اعتماد و اطمینان مشتریان خود پایه گذاری کرده است.

منابع:

trendrr.net

topyaps.com

supplychaindigital.com

2
دیدگاه ها

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
آیلار رزاقیسوسن سلیمی Recent comment authors
newest oldest most voted
سوسن سلیمی
Guest
سوسن سلیمی

سلام وقت بخیر هزینه ترخیص یک بسته از آمریکا به ایران چقد هست؟

آیلار رزاقی
Guest
آیلار رزاقی

با سلام
متاسفانه الوپیک اطلاع ندارد

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...