تجلیل پلیس راهور از الوپیک، پیک قانونمند

همایش تجلیل از نمونه‌های ترافیکی به مناسبت هفته ناجا در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد. در این مراسم که با حضور رئیس پلیس پایتخت، فرماندار تهران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور برگزار شد، الوپیک به عنوان پیک قانونمدار انتخاب شد.

شرکت الوپیک به عنوان سامانه آنلاین حمل‌ونقل کالای درون شهری به دلیل اقدامات گسترده در راستای فرهنگسازی، ارائه تجهیزات سازمانی (کلاه کاسکت، ژیله و باکس)، ترغیب سفیران به اخذ گواهینامه و رعایت قوانین ترافیکی در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفت.

جمعی از سفیران الوپیک پس از انجام مانور شهری با اسکورت پلیس راهور، به نمایندگی از خانواده بزرگ الوپیک در ستاد فرماندهی انتظامی مورد تقدیر قرار گرفتند.

سرهنگ همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور در این همایش گفت: تجلیل از این موتورسواران، به دلیل رعایت قوانین و استفاده از تجهیزات ایمنی است.

مناف هاشمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در حاشیه این همایش افزود: دولت، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و راهور قدردان این موتورسواران که نظم و انضباط شهری را رعایت می کنند و فرهنگ ترافیک را الگو قرار می‌دهند، هستند.

فرهادی فرماندار تهران نیز با بیان اینکه روزانه دو نفر در تهران بر اثر تصادف کشته می‌شوند، تاکید کرد: موتورسواران شاغل در سامانه‌های حمل و نقلی حضور پررنگ‌تری در سطح شهر دارند و فرهنگسازی ترافیکی در این بخش از اهمیت بالاتری برخوردار است.

سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز با اشاره به تجلیل از موتورسواران قانونمند الوپیک گفت: این افراد جزو رانندگانی هستند که تردد زیادی در سطح شهر دارند و سفیران رعایت قوانین، مقررات و ترویج فرهنگ قانونمنداری در سطح پایتخت هستند.

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...