راهکار الوپیک در مقابل تحریم جدید اَپل

اگر از کاربران iOS ما هستید، حتما طی این چند روز متوجه تحریم‌های جدید شرکت اپل بر بازارهای داخلی ارائه دهندۀ اپلیکیشن‏های iOS شده‌اید. در تحریم جدید، تقریبا تمامی اپلیکیشن‌های ایرانی بر روی این سیستم عامل از کار افتاده‌اند که شامل اپلیکیشن‌های مخصوص عملیات بانکی و سایر اپلیکیشن‎ها هم می‌شود.

شرکت «الوپیک» همواره سعی داشته تا سرویس‌های خود را در دسترس عموم کاربران و همچنین کاربران iOS قرار دهد؛ به همین دلیل ما مدت‌ها قبل از «وب‌سرویس الوپیک» رونمایی کرده‌ایم. در ادامه با روش دسترسی ساده‌تر به «وب‌سرویس الوپیک»‌ آشنا خواهید شد:

۱- در مرورگر تلفن همراه خود، آدرس Dashboard الوپیک را تایپ کنید
آدرس dashboard.alopeyk.com را در مرورگر تلفن همراه خود تایپ کنید. با این‌کار به صفحۀ داشبرد الوپیک منتقل خواهید شد. سپس طبق تصویر، گزینۀ مربوطه را لمس کنید:


۲- گزینۀ “Add To HomeScreen” را لمس کنید
طبق تصویر با لمس گزینۀ Add To HomeScreen”” می توانید داشبرد الوپیک را HomeScreen تلفن همراه خود اضافه کنید.

 

۳- گزینۀ “Add” را بزنید
در مرحلۀ بعد، با زدن گزینۀ “Add” امکان نمایش آیکون داشبرد الوپیک و استفاده از آن بر روی HomeScreen تلفن همراه شما فراهم می‌شود.

 

۴- به‌راحتی از الوپیک استفاده کنید
آیکون نسخۀ وب الوپیک، روی HomeScreen  تلفن همراه شما قرار می‌گیرد و برای انجام هر سفارش، تنها کافی است تا این گزینه را لمس نمایید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...