جزییات کامل طرح ترافیک ویژه موتورسواران در تهران

سرانجام پس از اخبار ضد و نقیض در خصوص نظام مند نمودن طرح ترافیکِ موتور سیکلت ها، خبرهای رسیده حاکی از آن می باشد که راکبان موتور در تهران جهت دریافت آرم طرح ترافیک موظف به ثبت نام در سایت مربوطه می باشند.

همچنین مصطفی قنبرنژاد، مدیر کل صدور آرم طرح ترافیک از تمدید این طرح تا ۳۱ مرداد ماه خبر داده و از موتورسوارن خواسته است به منظور دریافت آرم طرح ترافیک به سامانه درخواست رسمی مراجعه نمایند.

رئیس مرکز صدور آرم طرح ترافیک با تائید مطلب فوق، اعلام كرد: ثبت ‌نام به منظور استفاده از طرح ترافیک برای تمامی موتورسیکلت ‌ها در سال جاری رایگان خواهد بود.

قنبرنژاد افزود: شرایط خاصی برای موتورسیکلت ‌ها به منظور دریافت آرم طرح ترافیک در نظر گرفته نشده و تنها داشتن موتورسیکلتی که سند آن به نوعی به نام راکب باشد برای حضور در این طرح کافی است.

سفیرهای محترم الوپیک میتوانند با ثبت مشخصات فردی و وسیله نقلیه خود نسبت به دریافت آرم اقدام نمایند.

 

جهت ثبت نام بر روی لینک ذیل کلیک نمایید

www.motorcycle1396.tehran.ir

 

منبع : خبرگذاری مهر

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...