در رویداد (Iran Mobile Sumit) چه خبر بود؟

رویداد ایران موبایل سامیت تنها رویداد اختصاصی در زمینه اپلیکیشن‌ها و بازی‎های موبایلی در ایران است که طی دو روز با ظرفیت ۸۰۰ نفر در کتابخانه ملی ایران برگزار شد. با الوپیک همراه باشید تا به طور خلاصه با هم ببنیم در این رویداد چه گذشت.

حضور الوپیک در رویداد ایران موبایل سامیت

بخش اپلیکیشن‏‎های موبایل در رویداد ایران موبایل سامیت شامل سخنرانی و پنل‎های مختلف با موضوعات زیر بود:

  • سرمایه‎گذاری در حوزه موبایل
  • بازاریابی و رشد اپلیکیشن‎های موبایل
  • اپلیکیشن‎های پرداخت و…

الوپیک نیز به عنوان یکی از سوپر اَپ‌های ایرانی در پنل سوپر‌اَپ ها حضور داشت. در این پنل که با مدیریت آرش برهمند برگزار شد مدیر عامل الوپیک جناب آقای مهدی نایبی، مدیر عامل اسنپ و همینطور مدیر عامل روبیکا شرکت داشته و در ارتباط با رشد و گسترش سوپراَپ‌های ایرانی صحبت کردند. آقای نایبی ضمن ارائه توضیحاتی درباره فضای سوپراَپ‌ها در ایران، به ایجاد اشتغال توسط الوپیک اشاره کردند و گفتند: یکی از مهم‌ترین عواملی که الوپیک را به سوپراَپ شدن هدایت کرد، ایجاد فرصت برای فعالیت بیشتر سفیران الوپیک بوده است.

الوپیک

این رویداد با رائه پنل‌های مختلف مانند پنل فرصت‎ها و چالش‎های کسب‎وکارهای دیجیتال در حوزه موبایل ادامه یافت و در تاریخ ۳۱ خرداد به پایان رسید.

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...