حضور مدیرعامل الوپیک در رویداد رهبران رشد

رویداد «رهبران رشد» در حوزۀ دیجیتال مارکتینگ بیست و ششم مهر ماه در دانشگاه شریف تهران برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، انتقال اطلاعات و تجربیات کسب و کارها و استارتاپ‌های موفق به صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌های کوچک است. در این همایش نمایندگانی از کسب و کارهای موفق بازار و جمعی از فعالان حوزۀ دیجیتال مارکتینگ حضور داشتند.

مهدی نایبی نیز به عنوان مدیرعامل الوپیک در این رویداد حضور داشت و با حاضرین به گفت‌و‌گو نشست. او که همواره تلاش دارد تا از هر فرصتی در جهت انتقال تجربیات و راهکارهای موفقیت‌آمیز خود به دیگران استفاده کند، در این همایش هم فرآیند رشد و ترقی «الوپیک» را توضیح داد و ساده و بی‌پرده از ترفندهایی گفت که الوپیک را به توفیق رسانده و جایگاه آن را به عنوان رهبر بازار جا‌به‌جایی مرسولات و یکی از شرکت‌های برتر و تاثیرگزار در حوزۀ حمل و نقل تثبیت کرده است.

نایبی همچنین در تشریح روش‌های موثر تبلیغاتی، بر استفاده از تمام راهکارها و روش‌های ممکن تاکید کرد و بازار ایران را متفاوت از بازارهای جهانی دانست.
چنان که استفاده از تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های جهانی بدون توجه به نیاز بازارهای بومی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

او در ادامه، فضای جامعۀ استارتاپی ایران را هنگام تشکیل الوپیک توصیف کرد و با توجه به استفادۀ حداقل ۵۰ درصدی افراد جامعه از گوشی‌های هوشمند، فراهم شدن زیر ساخت‌ها و حمایت‌های دولت از پیشرفت تکنولوژی در این حوزه، دورۀ فعلی را دوران طلایی برای ظهور استارتاپ‌ها در کشور دانست.

نایبی همچنین در انتها به سوالات حاضرین پاسخ داد.

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...