حمایت الوپیک از بچه های آسمان

شرکت الوپیک و موسسه خیریه بچه های آسمان تفاهم نامه ای برای تامین بخشی از هزینه های درمانی و نگهداری معلولان بی سرپرست امضا کردند. موسسه خیریه معلولین بچه های آسمان نزدیک به ۴۰۰ فرد معلول بی سرپرست (معلولین ، سالمندان و بیماران اعصاب وروان ) را تحت پوشش خدمات درمانی، توانبخشی و نگهداری قرار می دهد.

شرکت الوپیک به عنوان یکی از استارتاپهای حمل و نقلی (پیک موتوری و وانت بار) از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده و امروز با بیش از ۳۵ هزار سفیر در پایتخت و البرز خدمات رسانی می کند.

گفتنی است الوپیک در راستای اهداف خیرخواهانه خود پیش از این نیز همکاری هایی با خیریه ها و انجمن های مردمی انجام داده و اکنون با شناسایی خیریه هایی که کمتر شناخته شده اند و نیاز به حمایت های بیشتری دارند، انعقاد قراردادها و تفاهم نامه هایی را در دستور کار قرار داده است.

 

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...