حمایت الوپیک از مرکز حمایت بیماران پروانه ای

شرکت الوپیک (خدمات اینترنتی پیک موتوری و وانت بار) با خانه “ای بی” مرکز حمایت از بیماران پروانه ای تفاهم نامه ای در راستای آگاهی بخشی هر چه بهتر این مجموعه به عموم جامعه و جذب کمک های مادی و معنوی نیکوکاران و تامین بخشی از هزینه های این انجمن امضا کردند.

در این تفاهم نامه قرار شد همکاری دو جانبه برای شناساندن هر چه بیشتر این بیماری در اذهان عمومی و تلاش برای جمع آوری حداکثر کمک های مردمی از طریق توزیع قلک و انجام سایر امور در این جهت برای تبلیغ و رفع مشکلات عدیده این بیماران انجام شود.

نزدیک به یک هزار بیمار ای بی در کشور وجود دارد که علیرغم هزینه های بالای پانسمان زخم های پوستی، هنوز تحت پوشش بنیاد بیماریهای خاص قرار نگرفته اند. به همین خاطر است که نیکوکاران سهم جدی تری در حمایت از خانه ای بی پیدا کرده اند؛ از پدر یک بیمار ای بی که خانه بیماران پروانه ای را بنا کرد تا هر فرد و مجموعه ای که گامی حتی کوچک در این مسیر برداشته اند.

الوپیک به عنوان یکی از استارتاپ های بومی – ایرانی تلاش دارد در زمینه افزایش مسئولیت اجتماعی خود با شناسایی انجمن های مردمی که کمتر مورد حمایت نیکوکاران قرار دارند، توان خود را به کار بسته و از امکانات تبلیغاتی و مالی برای حمایت از این انجمن ها گام بردارد.

گفتنی است مجموعه الوپیک در عمر یکساله خود به عنوان یکی از برترین کارآفرینان داخلی برای نزدیک به ۴۰ هزار نفر اشتغال زایی ایجاد کرده است.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...