در الوکاپ (جام مسابقات چوگان) چه گذشت؟

 چوگان یک ورزش کاملا ایرانی است که در سراسر دنیا طرفداران بسیاری دارد. الوپیک در راستای حمایت از این ورزش باستانی، حامی این دوره از مسابقات چوگان شد و جام الوکاپ را در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر برگزار کرد. این دوره از مسابقات از چوگان تحت عنوان جام الوکاپ در تاریخ ۷ تیر ۹۸ در باشگاه قصر فیروزه (شهدا) برگزار شد و در این فینال این مسابقات تیم کانون چوگان با نتیجه ۸ بر ۶ تیم کاسپین را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. 

الوپیک

در تیم کاسپین بشیر رضا خانلو، مهدی نایبی، محمد قلی ذوالفقاری، امیر مقصودی و پامپا (لژیونر آرژانتینی) به میدان رفتند. همچنین در تیم کانون چوگان احمد فتاحی، محسن عسکری زاده، مهدی پور سعادتی، محمد رضا بهبدی و حسن محمدی به عنوان بازیکن ذخیره حضور داشتند. در دیدار رده‌بندی نیز دو تیم نقش‌جهان و ذوالفقار از نیروی زمینی ارتش به مصاف هم رفتند که در این دیدار تیم نقش‌جهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل حریف خود به پیروزی رسید و صاحب مقام سوم شد.

الوپیک

همچنین در حاشیه مسابقات هیجان‌انگیز چوگان، موسیقی محلی گیلانی اجرا و قطعاتی از شاهنامه روایت شد.

جام الوکاپ

از میهمانان ویژه این رویداد می‌توان به محمد رضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، ابراهیم نوزایی رئیس فدراسیون چوگان، حمزه ایلخانی زاده موسس فدراسیون چوگان، مهندس حسابی و دیگر پیشکسوتان این رشته کهن ایرانی اشاره کرد. بازی فینال و رده‌بندی این مسابقات نیز در حضور ۱۰۰۰ تماشاگر از جمله علاقمندان به ورزش چوگان، مشتریان برتر الوپیک و مدیران اکوسیستم استارت‌آپی برگزار شد.

مسابقات چوگان

الوپیک برای اپل
الوپیک آیفون

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...