دقیق ترین نقشه مسیریابی کشور

اهمیت نقشه در دنیای دیجیتال امروزی بر کسی پوشیده نیست. دنیایی که به واسطۀ تکنولوژی‌های نوین، تنها کافی است تا در خانه بنشینیم و درحالی که مشغول سفارش هر وسیله یا سرویسی هستیم، از پنجره بیرون را تماشا کنیم و چای بنوشیم. به کمک اپلیکیشن‌ها سفارشات را انجام می‌دهیم و روی نقشه آدرس دقیق را ثبت می‌کنیم تا احتمال خطا به حداقل برسد.

“در سوپر اپ الوپیک از دقیقترین سامانه آدرسیابی و مسیریابیِ پارسی مپ استفاده شده است

اما استفاده از نقشه‎‌ای که بتواند جست‌وجوی دقیقی داشته باشد و به راحتی آدرس‌ها را پیدا کند، چالشی است که تمامی سرویس‌های حمل‌و‌نقل اینترنتی با آن مواجهه‌اند. چراکه با توجه به ماهیت این کسب‌وکار چه مشتریان و چه سفیران، وابستگی زیادی به نقشه دارند؛ به همین دلیل، استفاده از یک نقشۀ دقیق و کاربردی یک نیاز حیاتی در حوزۀ حمل‌ونقل به‌شمار می‌رود.
تیم محصول الوپیک، مجموعه‌ای از متخصصان است که در هر به‌روز‌ رسانی، تلاش می‌کند تا نقص‌ها را رفع کند و امکانات جدیدی را به اپلیکیشن اضافه نماید که شما کاربران گرامی تجربه‎‌ای خوشایند از کار با نرم‌افزار الوپیک داشته باشید.

“با نقشه جدید الوپیک، سرعت ارسال و دریافت افزایش می یابد”


این تیم در در جدیدترین به‌روز رسانی، از نقشه‌ای با امکان درج دقیق‌تر آدرس رونمایی کرده است.بنابراین، زمانی که قصد دارید سفارش خود را به شکل دقیق و با جزئیاتی مانند نام کوچه ثبت نمایید، این نقشه‌یاب جدید به شکل هوشمند مکان مورد نظر شما را شناسایی می‌کند و از اتلاف وقت شما برای پیدا کردن محل دقیق ثبت سفارش جلوگیری به عمل می‌آورد.

در این رابطه با میلاد، مدیر محصول الوپیک گفت‌و‌گویی داشتیم:

نقشه جدید الوپیک با چه ویژگی‌های جدیدی بروزرسانی شده است؟
امکان آدرس‌یابی در این به‌روز رسانی، براساس بانک اطلاعاتی دقیقی که از معابر و اماکن مهم شهری تهیه شده، اکنون بیش از ۶۰۰ هزار معبر مختلف را در بر گرفته است.قابلیت آدرس‌یابی با صحت بالای ۹۸ درصد و رتبه‌بندی دقیق نتایج و همچنین امکان پردازش اسامی قدیم و جدید معابر و مدل‌ها و مسیرهای مختلف آدرس‌دهی و پردازش انواع اختصارات مانند “م” به جای “میدان” یا “خ” بجای “خیابان” و فرم‌های مختلف نوشتاری و عددی از دیگر امکانات این نقشه محسوب میشود.

این آدرس‌یاب در تمامی شهرها فعال است یا فقط منحصر به تهران است؟
مشترکین می‌توانند در تمامی ۴ شهری که الوپیک در ‌آن‌ها به فعالیت مشغول است یعنی تهران، کرج، مشهد و شیراز از نقشۀ جدید استفاده کنند.

“مسیریابی سریعتر برای سفیران و مشتریان”

مشترکین الوپیک برای استفاده از نقشه جدید نیاز به بروزرسانی اپلیکیشن دارند؟
این قابلیت جدید در نقشه الوپیک، به هیچ‌گونه به‌روزرسانی اپلیکیشن نیاز ندارد و به‌صورت خودکار هم‌اکنون در دسترس شما عزیزان است.
میلاد در انتها تاکید کرد: با قابلیت جدید الوپیک دیگر نیازی به جست‌وجو بر روی نقشه نیست و برای پیدا کردن محل مورد نظر تنها کافی است کوچه و خیابان را جست‌وجو کنید تا به سادگی مسیر مورد نظر خود را پیدا کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...