دپارتمان فروش الوپیک؛ همراه همیشگی کسب و کار شما

هر کسب و کاری که دارید مطمئن باشید خدمات الوپیک یک جایی به کارتان می‌آید! اگر هزینه‌های ارسال برای شما افزایش پیدا کرده و وقتتان هم محدود است، سرویس‌های الوپیک به کمک شما خواهد آمد اما چطور تشخیص دهید که کدام سرویس برایتان مناسب است؟ کافیست اجازه دهید دپارتمان فروش الوپیک با شما در تماس باشد. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که این بخش از الوپیک چطور به رشد کسب و کار شما کمک می‌کند.

دپارتمان فروش الوپیک چطور به شما کمک می‌کند؟

دپارتمان فروش الوپیک یک تیم ۵ نفره شامل متخصصان فروش و بازاریابی است که مسئولیت دارند همیشه همراه کسب و کار شما باشند. این واحد با ارائه مشاوره کاملا رایگان به تمام کسب و کارهای آنلاین و سنتی کمک می‌کند تا از خدمات الوپیک به بهترین شکل استفاده کنند و محصولات خود را مطمئن، راحت و بصرفه به دست مشتریان خود برسانند.

 

دپارتمان فروش الوپیک به چه کسب و کارهایی کمک می‌کند؟

این دپارتمان به تمام کسب و کارهایی که نیاز به ارسال محصول دارند کمک می‌کند. در این میان مزایای استفاده از سرویس‌های الوپیک برای تعدادی از کسب و کارها بیشتر است. اگر شما هم جز این کسب و کارها هستید، زمان را از دست ندهید و همین حالا با بخش فروش الوپیک تماس بگیرید!

۱) فروشگاه‌های اینستاگرامی

این روزها کسب درآمد از اینستاگرام کاملا محبوب شده و بسیاری از کاربران به راحتی از این راه زندگی خود را سپری می‌کنند. یکی از عوامل موثر در افزایش فروش یک کسب و کار اینستاگرامی، اعتماد مشتریان است. هیچ چیز مانند یک ارسال به موقع و مطمئن مشتری را راضی نمی‌کند! اگر یک فروشگاه اینستاگرامی دارید، با انتخاب یک سرویس ارسال مناسب، مشتریان خود را وفادار نگاه دارید و نگران ارسال و دردسرهای آن هم نباشید. الوپیک برای کسب و کارهای اینستاگرامی چند مزیت فوق‌العاده دارد:

  • می‌توانید تمام مراحل ارسال را آنلاین در اپلیکیشن رصد کنید
  • می‌توانید رسید بگیرید
  • می‌توانید با ثبت یک درخواست به چندین مقصد بفرستید
  • همچنین می‌توانید بدون مراجعه به دفتر پستی به شهرهای دیگر ارسال کنید!

با استفاده از سرویس‌های پیک موتوری، سواری‌بار و وانت‌بار الوپیک می‌توانید خیلی سریع و راحت محصول خود را به دست مشتری برسانید. با توجه به اینکه این روزها بیشتر سفارش‌ها از تهران به شهرهای دیگر ارسال می‌شود، سرویس الوپست برای ارسال از تهران به سایر شهرها هم توسط الوپیک راه‌اندازی شده است.

با الوپست می‌توانید بدون مراجعه به دفتر پستی از هرجای تهران که هستید به هر شهری که می‌خواهید ارسال کنید. پس همین حالا کسب و کار خود را گسترش دهید، بدون دردسر محصولات خود را به تمام شهرهای ایران ارسال کنید و در الوپست سفارش دهید!

 

فروش الوپیک

۲) فروشگاه‌های اینترنتی

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارید و محصولات خود را به صورت آنلاین می‌فروشید، الوپیک برای شما یک سرویس کاملا ویژه دارد؛ سرویس API الوپیک مخصوص فروشگاه‌های آنلاین! هر وبسایتی که امکان ثبت سفارش از سوی مشتری و ارسال کالا را به صورت آنلاین داشته باشد، می‌تواند با استفاده از API الوپیک، کاملا ساده و بی‌دردسر ارسال کند. درباره مزایای سرویس API الوپیک بیشتر بدانید!

با استفاده از سرویس API الوپیک دیگر نیازی نیست تا آدرس مبدا و مقصد از سوی فروشگاه آنلاین ثبت شود. با ثبت اطلاعات مبدا و مقصد در وب‌سایت توسط کاربر در زمان خرید، این اطلاعات به الوپیک منتقل می‌شود. همچنین می‌توانید تمام مراحل ارسال را آنلاین رصد کنید و یا با یک درخواست به چندین مقصد بفرستید. اگر به دنبال یک سرویس بصرفه و بی‌دردسر برای ارسال محصولات فروشگاه خود می‌گردید، همین حالا درخواست API بدهید!

۳) کسب و کارهای غیراینترنتی یا سنتی

اگر کسب و کار شما آفلاین است و از بستر آنلاین برای فروش محصولات خود استفاده نمی‌کنید، باز هم می‌توانید از الوپیک برای ارسال استفاده کنید. کسب و کارهای آفلاین بسیاری مشتری الوپیک هستند، مانند:

  • بیمه‌ها
  • آزمایشگاه‌ها
  • خطوط هوایی
  • فروشگاه‌ها و…

هر کسب و کاری که دارید، ارسال آنلاین از طریق الوپیک می‌تواند مزایای زیر را برای شما داشته باشد:

  1. ارسال مرسوله‌ها در کم‌ترین زمان
  2. کاهش هزینه‌ها
  3. ارسال با سفیران مطمئن
  4. رصد آنلاین از ابتدا تا انتها
  5. ارسال چندین درخواست به صورت هم‌زمان
  6. ارسال یک درخواست برای چندین بار
  7. ارسال درخواست زمان‌بندی‌شده و رزرو پیک برای آینده

ممکن است کسب و کار شما هیچ‌یک از موارد بالا نباشد و یا به سرویس ویژه‌ای نیاز داشته باشید که ما به آن اشاره نکردیم. پس با واحد فروش ما در ارتباط باشید و نیاز خود را کامل و شفاف به ما بگویید.

 

الوپیک آیفون

الوپیک برای اپل

الوپیک

الوپیک حواسش به شما هست!

یکی از وظایف مهم این بخش رسیدگی به شما و توجه به نیازها و خواسته‌های شماست. مسئولیت رسیدگی به شما مشتریان ویژه و VIP با واحد فروش است. واحد فروش الوپیک مراقب شماست و از صمیم قلب تلاش می‌کند رضایت شما را به دست بیاورد.

ارتباط با دپارتمان فروش الوپیک

برای آشنایی بیشتر از سرویس‌ها، مزایا و تخفیف‌های ویژه الوپیک، می‌توانید با شماره 41346021 تماس بگیرید و با واحد فروش الوپیک صحبت کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...