راهنمای استفاده از آدرس های منتخب

برای ثبت سفارش در اپلیکیشن و نسخه تحت وب الوپیک باید ابتدا آدرس مبدا و مقصد را انتخاب کنید و اگر به صورت مداوم برای یک آدرس بسته ای را ارسال میکنید, پروسه انتخاب آدرس میتواند زمانبر باشد. برای ثبت سریعتر سفارش بهتر است آدرس های پر کاربرد خود را به لیست آدرس های منتخب اضافه کنید تا بتوانید در سفارشات بعدی هر قدر نیاز داشتید از آن استفاده کنید. با استفاده از قابلیت آدرس های منتخب میتوانید به هر تعداد آدرس مبدا و مقصد را به لیست اضافه کنید و برای سفارشات خود به راحتی از آنها استفاده کنید.

ویرایش آدرس های منتخب

همانطور که در تصویر مشاهده میکنید برای افزودن آدرس مبدا یا مقصد به لیست منتخب خود باید روی علامت ستاره کلیک کنید و سپس برای آدرس منتخب خود یک نام انتخاب کنید.

برای مثال از نامهایی مانند : دفتر , شرکت , منزل و …. استفاده کنید که در آینده یاد آوری آن برای خودتان راحت باشد.

بعد از این کار آدرس به لیست منتخب شما اضافه میشود و میتواند در آینده از آن استفاده کنید.

همچنین از طریق منوی اصلی و رفتن به قسمت آدرس های منتخب میتوانید تمامی آدرسهای ثبت شده خود را مشاهده و ویرایش یا حذف کنید.

برای اینکه یک سفارش را با آدرس منتخب ثبت کنید باید در هنگام انتخاب آدرس مبدا یا مقصد در اپلیکیشن موبایل روی جعبه جست و جوی روی نقشه و در نسخه تحت وب روی علامت ستاره در سمت چپ کادر جست و جوی  آدرس کلیک کنید تا لیستی از آدرس های منتخب خود را ببینید و آدرسی را که مایل به استفاده از آن هستید را انتخاب کنید.

دیدگاه ها

avatar

هرآن‌چیزی که باید از دراپ شیپینگ (Dropshipping) بدانید: تعریف، مزایا و معایب، مثال‌ها و …

آیا تاکنون به راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین فکر کرده‌اید؟ چه موانعی شما را از این کار منصرف کرده است؟ اغلب سرمایه اندک، نداشتن یک محصول ویژه برای فروش و عدم وجود زمان کافی مهم‌ترین گزینه‌هایی هستند که افراد را از...

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...