رونمایی از «الوتاکسی»، نقطۀ عطف همکاری تاکسیرانی و الوپیک

۰باب تازه همکاری ‌تاکسیرانی و الوپیک
امروز و با اعلام همکاری ‌تاکسیرانی و الوپیک، به‌صورت رسمی از سرویس جدید الوپیک با نام «الوتاکسی» رونمایی شد. سرویسی که با وجه متمایز «تایید رسمی» از سوی سازمان تاکسیرانی، به معدود استارت‌آپ‌هایی پیوست که از سوی این سازمان مورد تایید قرار گرفته‎اند. با اعلام این همکاری، دریچۀ تازه‌ای از فعالیت‌های سازمان تاکسیرانی باز می‌شود و از سوی دیگر، به مزیت مهم الوتاکسی که پیش‌تر به عنوان «ارزان‌ترین تاکسی‌ آنلاین» شناخته می‌شد «امنیت» و «مورد تایید بودن از سوی سازمان تاکسیرانی» نیز افزوده خواهد شد.

مزایای «ارزان‌ترین تاکسی‌ آنلاین» برای مسافران و سفیران
همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، از مهم‎‌ترین مزایای الوتاکسی «ارزان‌ترین» بودن در میان تاکسی‌‌های آنلاین است اما با اعلام همکاری ‌تاکسیرانی و الوپیک، «الزام داشتن معاینۀ فنی خودرو»، «محدودیت عمر خودرو تا سقف ده سال»، «امنیت» و «مورد تایید بودن از سوی سازمان تاکسیرانی» به این مزیت مهم اضافه شده است.
گفتنی است، مزایای الوتاکسی تنها برای مسافران نخواهد بود و نیت این است که بتوانیم برای رفاه حال سفیران نیز گام‌های مهمی برداریم. بنابراین، در این راه با «حذف کامل کمیسیون»، «میزان بالای درخواست‌ها» و «پشتیبانی قوی الوپیک در باشگاه مشتریان» همراه سفیرانمان هستیم.

چکیدۀ مراسم رونمایی از «الوتاکسی» در سالن همایش‌های برج میلاد
این مراسم که با سخنرانی «پیروز حناچی» شهردار تهران آغاز شد و با سخنان «علیرضا قنادان» مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، ادامه پیدا کرد.
همچنین در پایان مراسم، پیروز حناچی شهردار تهران با همراهی علیرضا قنادان مدیرعامل تاکسیرانی از غرفه الوپیک بازدید کرده و در جریان روند کار سرویس الوتاکسی قرار گرفتند.
همچنین «محسن پورسیدآقایی»، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران نیز در مراسم رونمایی از «الوتاکسی» حضور داشت و به ذکر نکاتی پرداخت.


پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در غرفۀ الوتاکسی (الوپیک) اعلام کرد: شرکت الوپیک در حوزه حمل‌و‌نقل کالا رتبۀ نخست را در کشور به‌دست آورد و نشان داد که می‌تواند در حوزۀ تاکسی نیز حضوری قدرتمند داشته باشد.
وی با بیان اینکه دغدغۀ مهم معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران کمک به کاهش آلودگی هواست، گفت: اپلیکیشن الوپیک سهم قابل توجهی در حوزه حمل‌‍ونقل شهر تهران دارد و به‌طبع ضروریست اقدامات جدی برای کمک به کاهش آلودگی هوا نیز انجام دهد.


پورسیدآقایی، ارائه تسهیلات برای اسقاط موتورسیکلت‌های کاربراتوری و جایگزینی موتورسیکلت‌های انژکتوری توسط الوپیک را اقدامی مهم و قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری در سال جاری، ممانعت از تردد موتورهای کاربراتوری در سطح شهر تهران است؛ لذا تلاش های شرکت الوپیک برای کمک به سفیران و جایگزینی موتورسیکلت‌های انژکتوری ستودنی است.
معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری تهران همچنین خاطرنشان کرد: با عملکردی که الوپیک در سال‌های اخیر از خود به نمایش گذاشته، قطعا در سرویس الوتاکسی هم موفقیت‌های بسیاری کسب خواهد کرد و شهرداری تهران نیز تمام توان خود را برای حمایت از این اپلیکیشن مهم و بزرگ صرف می‌کند.

چطور سفیر الوپیک باشیم؟
برای ثبت نام به عنوان سفیر الوتاکسی، به دفاتر ثبت‌نام الوپیک در شهرهای تهران، شیراز، کرج و مشهد مراجعه یا برای اخذ اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۴۱۳۴۶ ۰۲۱ تماس حاصل کنید.

جهت ثبت نام آنلاین روی بنر زیر کلیک کنید

دیدگاه ها

avatar

الونومیک؛ راهکار مقرون‌به‌صرفه، سریع، و قابل اعتماد ارسال مرسوله‌های شما: سرویس‌ تحویل در همان روز (Same-Day Delivery) و تحویل در روز بعد (Next-Day Delivery)

به دست آوردن مشتری  یک کار دشوار و حفظ او حتی سخت‌تر است. بنابراین برای ماندن در یک بازار رقابتی، باید برای جلب رضایت مشتریان خود ایده‌های جالب توجهی داشته باشید. ارائه حمل و نقل خوب و تجربه تحویل عالی...